Педагогикалық үрдісте сендіру және иландыруды қолдану.
Педагогика әлемінде «баланың кемшілігін өзіне білдірмей жөнге салу керек» - деген пікір кең тараған. Әрине бұл озбырлықты, әдепсіздікті, арсыздықты тек қатаң, кескін жолдар мен ғана тыю мүмкін екендігі педагогика практикасында дәлелденіп келеді. Ал оны дер кезінде кез-келген әдіспен бас тартпай тоқтата алсақ ондай ұстаз өз шәкіртіне үлкен жақсылық, адамгершілік жасаған болар еді. Олай болса шәкіртін кез келген жаман жолдан сақтап қалу ұстазының үлкен адал жүректі екендігінің дәлелі болар еді.Педагогикалық шеберлік сайыстары.
Дебат өткізу,педагогикалық жағдаяттарды шешу, пантомимо жасау,
Педагогикалық әдіс тәсілдерді қолдану. Педагогикалық жаттығу өткізу, тренинг, педагогикалық ойын элементтерін қолдану. Педагогикалық шешім шығару.Рольдық ойындар, коммуникативтік қарым –қатынас тренингі.
Мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуі
Педагог психологтың өзін - өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастырудың құралы ретінде
Бейнелеу өнері әдістемесі пәнінен арналған бақылау жұмысының әдістемесі
Психологияға кіріспе. Психология пәні, мақсаты, міндеттері
Мектеп окушыларының көзқарасын қалыптастыру
Өзін-өзі тәрбиелеу туралы
Арт-терапия
Тәрбиенің жалпы заңдылықтары
“Педагогикалық шеберлік” пәніне типтік оқу жоспары
МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭТИКАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ