Авторлық әдістеме мектебі

Педагогикалық шебер ұстаздар А.С.Макаренко; В.А. Сухомлинский, К.Д, Ушинский,Қазақстан Республикасының  шебер атанған ұстаздары, Қ.Битибаева,А.Искаков,Қ.Нургалиев т,б.

Тіл, сөйлеудің – ежелден бері жеке адамның да, бүкіл қоғамның да дамып жетілуіне ұшан-теңіз әсерін тигізеді. «Сөз – ойдың сәулесі. Ой түсініксіздігінен сөз түсініксіздігі туады» – дейді В.Г.Белинский (1811-1848). Сөз ойлы да мәнерлі де болуы тиіс.Педагогикалық қарым – қатынаста  сөйлеу қабілетін дамытудың маңызы.

Авторлық әдістеме мектебі

-Шаталов В.Ф. әдістемесі-Еркін даму мектебі-методологиялық колледж

-өзін-өзі анықтау мектебі

Шетел әдістемелері

-Сократ әдістемесі -М Монтессори жуйесі

-Вальдорф мектебі -Ертеңгі кун мектебі (Д.Ховард)

-Дальтон –жоспары және басқа оқыту жүйелер


Ұқсас жұмыстар

Болашақ мұғалімдерге технологиялық білім берудің тарихи-педагоги- калық алғышарттарын айқындау
Бастауыш мектепте ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып математиканы оқыту нәтижесін бақылаудың тиімділігін арттыру әдістемесі
Бастауыш сынып оқулықтарымен жұмыс істеуге болашақ мұғалімдерді даярлау
Бастауыш мектепте тест әдісін қолданып математиканы оқыту нәтижесін бақылаудың тиімділігін арттыру әдістемесі
Бастауыш мектеп оқушысының мектепке даярлығы
Бастауыш мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері
Оқытудың заңдылықтарымен принциптері
Біліммен дағдыны бақылау және бағалау
Оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық педагогикалық технологияны ендіру ерекшеліктері
Бастауыш сыныпта математика сабақтарында оқушылардың білім деңгейін арттырудағы мұғалімнің іс-әрекеттері