Вопросы для самоконтроля

  1. Какие классификации видов музыкальной деятельности вы знаете?

  2. В чем суть классификации традиционной?

  3. В чем суть классификации Л. В. Школяр?

  4. Какую классификацию предлагает Э. Б. Абдуллин?

  5. Какие наглядные средства используются в уроке музыки?

  6. Какие технические средства применяют на уроке музыки?

  7. Какие существуют планы школьного урока музыки?

  8. Каковы критерии отбора репертуара для урока музыки?

9.Охарактеризуйте различные виды деятельности?


Ұқсас жұмыстар

Орындаушы механизмдердің құрылымының принциптері
Орта мектеп оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмысын ұйымдастырудағы педагог-психологтың қызметі
Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдаудағы процесіне мектеп психологының әсері
E-LEARNING -ДЕ БІЛІМДІ БАҚЫЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ
Бастауыш мектеп оқушыларының математикадан білімдерін тексеруде тест әдісін қолдану ерекшеліктері
Фармацевтикалық қызметті ұйымдастыру негіздері. Дәрістер курсы
Көпдеңгейлі тапсырмаларды дайындаудың ерекшеліктері
Информатика пәні бойынша лекциялар жинағы
Баскетбол сабақтары туралы ғылыми-педагогикалық және техникалық көзқарас
E-leaning - де білімді бақылау жүйесін құру