Өзін-өзі тексеру сұрақтары:

1.     Ақпараттық технологиялар дегеніміз не?

2.     Электрондандыру үш негізгі аспектісін атаңыз?

3.     Программалап оқыту мен оны жүзеге асыру құралдарына сипаттама беріңіз?

4.     Білім беруді ақпараттандырудың негізгі кезеңдеріне сипаттама беріңіз?

5.     Ақпараттық технологиялардың даму тарихына шолу жасап, бөліну белгісіне қарай әрбір кезеңіне сипаттама беріңіз?

Зертханалық сабақ  № 1.

Тақырыбы  «Мектеп пәндері бойынша виртуалдық кітапханалар»

Дидактикалық мақсаты: зерттеу.

Ұйымдастыру әдісі:  тәжірибелік.

Оқыту технологиясы мен әдістері: оқу-әдістемелік жоба.

Студенттерді алдын-ала дайындау:оқу-әдістемелік зерттеу тапсырмаларымен таныса отырып 1.1 —1.2 бөлімінің  1тапсырмасын орындау

Теориялық түсініктеме

Негізгі түсінік: Вертуалды шындық, вертуалды саяхат, вертуалды семинарлар мен кеңестер

Құрылымды- методикалық анализ

«Виртуалды шындық» нағыз бар немесе ойдан құрастырылған нысандарға немесе процесстердің электрондық модельдері жатады.

Виртуалды шындық – бұл дыбыстық, көзге көрнекті, тактильді және т.б. ақпарат түрлерін бейнелейтін және қолданушының көлемді виртуалды кеңістікке енуін, реалды уақытта бұл кеңістіктің нысандарына қатысты қолданушың жылжуына жағдай жасайтын мультимедиалық құралдар.

"Виртуалды шындық" жүйелері адамның ортамен тікелей қарым – қатынасын қамтамасыз етеді. Олардың ішінде қолданушы компьютердің жадысындағы ортадағы нысанды қолымен ұстай алады. Бұл әрекетті датчиктері бар қолбақ киіп іске асыруға болады. Басқа жағдайда экранда бейнеленген затты «аударуға» және оны басқа жағынан қарастыруға болады. Қолданушы «ақпараттық киім-кешекпен», «ақпараттық қолбақпен», «ақпараттық көзілдірікпен» (көзілдірік - мониторлары) немесе басқа аспаптармен қамтамасыз етіліп, виртуалды кеңістікке қадам баса алады

Вертуалды саяхат.

Музей ,галерея, көрме сайттарынан керемет вертуалды саяхат сабағын қткізуге болады.Дал сол сиякты көптеген зовод, фабрикалардын жумыстарын да вертуалды көріп  танысуға болады.Көптеген қалалар сайты да бар солар арқылы география сабағын да вертуалды өткізуге болады, web-камераны қолданып елдің түкпір-түкпірін көруге болады.

Виртуальды  семинарлар мен кеңестер.

Мұғалім мен оқушы арасындағы байланысты ешким өзгерте алмайды бірақ технологияның дамуымен оқытудың формасыда өзгеруде.Көптеген программалардың арқасында аудио және видео канференциялар өткізуге болады.Оқушы мен мұғалім бір бірінен алшақ болса бұл табылмайтын ақыл.

Дидактикалық материалдар.

I. Тапсырма нұсқалары

Тапсырма 1. Оқу әдістемелік проект жасау,тапсырмалар тізімін біріктіре отырып.

1.1.Оқыту мазмұнына талдау жасау.

1.2. Білімге деген талаптарды қою.асіресе жоғарғы сынып оқушыларына.Теориялық және практикалық болімдерін білгілеу.Оқу материалына план құру.

1.3. Дидактикалық материалдар құру,кейбіреулерін оқыту кезінде қолдану

а) Оқушылардың ынтасын арттыру.

б) білімдерін тексеруді ұйымдастыру(өзін-өзі тексеру сұрактары тесттер тапсырмалар, жаттығуларт.с.с).

в)соңгы білімін бағалау(тоқсандық бақылау, тесттік бақылау, проекттер, ойындар арқылы).

1.4.Оқыту методикасын ұйымдастыру.

Бөлім тақырыптары

1. Тексттерді өңдеу.

2. Компьютерлік графика и презентациа.

3. Кесте толтыру процессоры.

4. СУБД ақпаратты өңдеу системасы.

5. Мультимедиалық программалар.

6. Компьютерлік телекоммуникациа мүмкіндіктері.

7. Баспаға шығару системасы.

8. Компьютермен жумыс бастамасы.

II Ақпараттық білім берудң құрамы.

Тапсырма  1. Информатиканың басты түсінітерін айт, білім берудің негізі неде? негізгі білім беру мен кашықран білім беру айырмашылығы неде? Тапсырма 2. Кестені толтыр білім берудің компаненттерін есіне түсіре отыра. (кесте. 1).

Кесте 1

Тақырып аты

Техноло-гиясы

ПС

Мүмкіндіктері

Тапсырмалар

Танымдық

Дайындық-тық

Өнерлік

Программалар

1. Презентациа дайындау прогаммасы: ClipArt, PowerPoint и др.

2. Кесте программасы: Microsoft Excel и др.

3. Мәлімет қорлары: MS Access, FoxPro и др.

4. Графикалық редакторлар программасы 3D Studio;  CPEN, Paintbrush, Dr.Hallo, CorelDraw и др.

5. Телекоммуникациалар: Internet, World Wide Web, Internet Explorer, e-mail, Netscape Communications и др.


Ұқсас жұмыстар

Ботаника ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Математикалық физика теңдеулері
КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Дүниетану пәнінен дәріс кешені
Металдар
Көркем мәтінді тілдік талдаудың әдістемесі
Ықтимал теориясы
Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Қазақ этикасының зерттелуі
Оқушылардың оқу жетістіктерін сапалы бағалау