Курс бойынша емтихан сұрақтары.

1.Халық ауыз әдебиеті-балалар әдебиетінің бастауы.

2.Халықтық бесік жырларының мазмұны.

     3.бесік жыры мен тұсау кесу жырының көркемдік-эстетикалық табиғаты.

4.Төрт түлік мал туралы қлеңдердегі халық даналығы.

5.Жаңылтпаш, өтірік өлеңдер және даналық сөздер-тіл дамыту құралдары.

6.XIX ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті.

7.Махамбет жырларының халықтық негізі. Ақын поэзиясындағы реалистік сипаттар.

8.Ы.Алтынсарин-қазақ балалар әдебиетінің атасы.

9.Ыбырайдың өмірі мен ағартушылық қызметі, шығармаларының тәрбиелік мәні.

10.Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының орны.

     11. А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне қосқан үлесі.

     12. Абайдың балаларға лайықты өлеңдері.

     13.Қарасөздерінде халық ағарту мәселелерін көтеруі. Абайдың тәрбие мәселесіне байланысты педагогикалық көзқарастары.

     14. XXғасыр басындағы қазақ балалр әдебиеті .

     15.Көрнекті балалар ақын-жазушылары.

     16.С.Көбеев, а.Байтұрсынов, М.Дулатов шығармаларындағы ел, жер тағдыры ұлттық сана түсінігі.

     17. А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне қосқан үлесі.

     18. «Қырық мысал», «Маса» жинақтарының әлеуметтік санаға әсері.

     19. «Тіл құралы», «Әдебиет танытқыш» еңбектерінің қазақ тіл біліміне, әдебиеттану ғылымының негізін салуға қосқан үлесі.

     20. Ж.Аймауытовтың ағартушылық, педагогикалық бағыттағы ғылыми еңбектерінің мәні.

      21. Ж.Аймауытовтың психология,әдістеме, эстетика саласынан жазған ғылыми еңбектерінің танымдық негізі.

      22.Балалар әдебиетіне қосқан үлесі.

      23.Қазақ кеңес балалар әдебиеті.  

      24. Қоғамдық-тарихи жағдай.

      25.Көрнекті балалар ақын-жазушылары.

      26.Балаларға арналған туындылардың идеялық-тақырыптық негізі.

      27. М.Әуезов және балалар әдебиеті.

28.М.Әуезовтің өмірі мен жазушылық қызметі.

29. «Жетім» әңгімесі мен «Көксерек» повестерінің көркемдік-эстетикалық табиғаты.    

29.Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиеті.  

30. Кеңес халықтарының ерлік істерінің балалар әдебиетіндегі көрінісі.

31.  Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиетінің жаңашылдығы. Негізгі тақырып, идея бірлігі,ұлттық рух көрінісі. 

32.Ғ.Мүсіреповтің «Қазақ солдаты» романының тарихи-көркемдік табиғаты.

33.Новеллаларындағы бала тағдыоы үшін күрескен ана тағдыры.

34.Бала психологиясы мен эстетикалық мұратын, ой-арманын бейнелеудегі жазушы шеберлігі.

35.Қзіргі балалар поэзиясы.

36.Қазақ әдебиеті стилі, жанр, түр жағынан күрделенуі, түрленуі. Шығармашылық ізденістер.

37.Балалар әдебиетінің бағыты, басты міндеті.

38. Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі.

39.Балаларға раналған өлеңдерінің тақырыптық молдығы, мазмұн байлығы.

40.Ақын өлеңдерінің баланың танымдық қабілетіне әсері.

41.Қазіргі балалар поэзиясы.

42.Өмір шындығын көркемдік тұрғыдан игеру ауқыиының кеңдігі, образдар табиғатының күрделілігі, адамгершілік мәселелерінің өткірлігі.

43.Қазіргі балалар драматургиясы.

44.Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, дәстүр мен жаңашылдық, стиль ерекшелігі.


Ұқсас жұмыстар

Стоматология мамандығы бойынша интернатураның элективті пәндері
Оқыту нәтижесін тексеру мен бақылауды ұйымдастыру формалары және тексеру мен бақылаудың басқа да әдіс, тәсілдері
Алгебра, геометрия және логиканың таңдаулы мәселелері пәнінен емтихан сұрақтары
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі
Пәннің саясаты
Сессия қорытындысын автоматтандыру туралы
Геология пәнінің мақсаты мен міндеті.Гелогия пәнінің зерттеу әдістері мен зерттелу тарихы. ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
СӨЖ тапсырмаларын бағалау критерийлері
Бастауыш мектеп оқушыларының экономикалық тәрбиесі