Студенттердің білімін бақылау


  1. Объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ).
  2. ОББ-ның негізгі принциптері. Инкапсуляция.
  3. ОББ-ның негізгі принциптері. Мұрагерлеу.
  4. ОББ-ның негізгі принциптері. Полиморфизм.
  5. Объектілік типті сипаттау. Виртуальды әдістер.
  6. Объектілерді      динамикалық      құру.      Конструкторлар      және деструкторлар.
  7. Көрінбейтін өрістер мен әдістер.
  8. Процедуралық бағдарламалаудан объектіліге өту.
  9. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптері мен кезеңдері.
  10. Объектілік декомпозиция.
  11. Объектілер және хабарламалар.
  12. Класстар. Класстарды құрудың негізгі құралдары.
  13. Класстарды құрудың қосымша құралдары.
  14. Визуальды бағдарламалау ортасы.
  15. Қолданбалар пішімі. Пішімнің компоненттері.
  16. Оқиғалы-басқармалы программалау.
  17. Оқиға және оқиғаларды өңдеу процедурасы.
  18. VCL  Delphi кітапхаңасының компоненттері.
  19. VCL  Delphi кітапханасының батырмалары, индикаторлары, басқару элементтері.
  20. Мәтіндік ақпараттарды енгізу және бейнелеу компоненттері.
  21. Кестелік деректерді бейнелеу компоненттері.
  22. Иерархиялық деректерді бейнелеу компоненттері.
  23. Компоненттер-мәзірлер.
  24. Графикалық ақпараттарды бейнелеу.
  25. Мулътимедиа ақпараттарды бейнелеу


Ұқсас жұмыстар

СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бағалау жүйесінің айырмашылықтары
Оқу процесінде бағалау жүйесін қолдану маңызы
Студенттердің өз бетімен жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру
Рейтингтік бағалау жүйесі
Студенттердің оқу жетістіктерін бағалау жүйелері
Жоғары оқу орындарындағы оқу-жоспарлау құжаттары және оқыту процесі
Студенттердің білімін бағалаудағы портфолио әдісі
Саралап оқыту технологиясының мәні
Кәсіптік оқыту процесінде оқушылардың білімін тексерудің және бағалаудың педагогикалық негіздері