СӨЖ.Тақырыбы Хордалылар типтері


Мақсат Студенттердің өздік жұмысын оқу жұмысының басқа түрлерімен дұрыс ұштастыра білу;

Тапсырма Хордалалар типі бойынша тест өткізу

Сұрақтар

1.Балықтар класы түр саны,ерекшелігі, көбеюі, таралуы

2.Амфибиялар немесе қос мекенділер класы түр саны,ерекшелігі, көбеюі, таралуы

3.Бауырымен жорғалаушылар немесе рептилиялар класы түр саны,ерекшелігі, көбеюі, таралуы

3.Құстар класы түр саны,ерекшелігі, көбеюі, таралуы

4.Сүт қоректілер түр саны,ерекшелігі, көбеюі, таралуы

Есеп беру формасы тест

Орындауға арналған методикалық нұсқау

1.    Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам   оқи   білу,   библиографиялық  дағдылар,   түрлі   анықтама  әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек.

2.    Біліммен    жемісті    шұғылдану    қолайлы    жағдайларды    (уакыт,    орын,   тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану.

3.   Өздігінен білім алатын адам  нені оқитынын анық біліп, ол  жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек.

4.    Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор.

5.    Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн.

6.   Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет.

7.   Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек.

Ұсынылған әдебиеттер

1.Догель В.А. Зоология беспозвоночных. -М: Высшая школа, 1981.

2.Түсіпова К.С. Омыртқасыздар зоологиясы. 1, 2 бөлім. -Алматы: Ғылым, 1999, 2000.

3. Дәуітбаева К.А. Омыртқасыздар зоологиясы. 1, 2, 3, 4 бөлім. Алматы-. «Қазақ университеті» баспасы, 1996, 1997, 1998,

4.Наумов.В.А.Омыртқалылар зоологиясы Алматы 1986ж