СОӨЖ тақырыптары мен мазмұны
№ |
Тапсырма тақырыбы. |
Тапсырма мазмұны |
Мақсаты |
Формасы |
Өтілу мерзімі |
Сағат саны |
Ұпай саны |
1 |
Я.А.Коменский, К.Д.Ушинский, И.Г.Песталоцци еңбектері негізінде ғылыми жұмыс дайындаңыз. |
Ғылыми жұмыс (Баяндама негізінде) |
Педагогика тарихымен танысу |
Баяндама |
1,2-апта |
2 |
4 |
2 |
Педагогика пәні және зерттейтін негізгі проблемалары |
Негізгі зерттейтін проблемаларға талдау жасаңыз. |
Зерттейтін проблемаларды анықтау |
Реферат |
3,4-апта |
2 |
4 |
3 |
Оқытудың жаңа педагогикалық технологиялары. |
Оқытудың түрлері. (дамыта оқыту, деңгейлеп оқыту, модульдік оқыту, саралып оқыту, т.б) Әр қайсысына анықтама жасап, ерекшеліктерін көрсетіңіз |
Оқытудың жаңа технологияларымен танысу |
Ғылыми зерттеу жұмысы |
5,6-апта |
2 |
4 |
4 |
Қазақстан Республикасындағы білім берудің реформасы. |
Тақырып бойынша ғылыми зерттеу жұмысын жсаңыз. |
Білім беру жүйесіндегі өзгерістер мен жаңалықтардан хабардар болу мақсатнда |
Баяндама |
7,8-апта |
2 |
4 |
5 |
12- жылдық мектеп жайындағы тұтас педагогикалық процестің ерекшеліктері. |
Бақылау сұрақтары: 1.12-жылдық орта білім беруге көшудің негізгі себептері қандай? 2.12-жылдық орта білім беру неше сатыдан тұрады? 3.«Бейіндік оқыту» деген ұғымды қалай түсінесіз? |
Оқытудың 12 жлдық білім беруге көшу жағдайының мақсатымен таныс болу |
Бақылау сұрақтарына нақты жауап жазыңыз. |
9,10-апта |
1 |
4 |
6 |
Педагогтың профессиограммасын жасау. |
Профессиограмма жасаңыз. |
Мұғалім тұлғасының моделін үлгісін жасау |
Схема құру |
11,12-апта |
1 |
4 |
7 |
Біліктілік көтеру және мектеп қызметкерлерін сараптау. |
Жоспар: Педагогтар біліктілігін көтеру. Педагогикалық сараптау міндеттері. Педагогикалық сараптау технологиясы. |
ҚР Білім туралы заңды негізге алып, студенттердің зерттеу мәдениетін қалыптастыру |
Берілген жоспар бойынша реферат дайындаңыз |
13,14-апта |
1 |
4 |
8 |
Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары. |
Сынып-сабақ жүйесінің құрылымына талдау жасаңыз, сонымен қатар әр түрлі типті сабаққа мінездеме жасаңыз. |
Әр түрлі типті сабаққа мінездеме бере отырып, оның негізгі кезеңдерінің маңызын ашу. |
Тірек схема, таблица |
15-апта |
1 |
4 |
СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН МАТЕРИАЛДАР
Пәннің оқу - әдістемелік кешені негізінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың әдіснамалық негізі
Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
Етістіктің жақ категориясы
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Табиғатты пайдалану экономикасы туралы ақпарат
Дифференциалдық геометрия және топология
Салық менеджменті
Халықаралық жария құқығы пәні бойынша студенттердің өзіндік жұмысын орындауына арналған әдістемелік нұсқау
Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері мамандықтарына арналған пәнінің оқу- әдістемелік кешені