СӨЖ тапсырмаларының кестесі
№ |
Тапсырма тақырыбы. |
Тапсырма мазмұны |
Формасы |
Өтілу мерзімі |
Сағат саны |
Ұпай саны |
1 |
СӨЖ №2Ғылыми зерттеу әдістері. |
Реферат жоспары: 1.Теориялық зерттеу әдістері. 2.Практиканың құрылысы мен формалары. 3.Практика мен ғылыми таным ара-қатынасының қарама-қайшылықтары. 4.Зерттеу жұмысының ғылыми апараты. 5.Зерттеу жұмысына қойылатын талаптар. 6.Ғылыми таным кезеңдері мен деңгейлері. 7.Эмпирикалық зерттеулердің негізгі әдістері. |
Реферат |
3-апта |
17,5 |
4 |
2 |
СӨЖ №3 Дамудың жалпы заңдылықтары. Дамудың жас ерекшеліктері |
Бақылау сұрақтары: 1.Жеке тұлғаның дамуы дегеніміз не? 2.Жеке тұлға дамуының қозғаушы күштері. 3.Сыртқы және ішкі қайшылықтар. 4.Қандай белгілер ата-аналардан тұқым қуалаушылық арқылы беріледі? 5.Қоршаған орта дегеніміз не? 6.Жеке тұлғаның дамуына қоршаған ортаның тигізетін әсері. 7.Тәрбиемен адамды толық өзгертуге болама? 8.Оқушылардың іс-әрекеттерінің негізгі түрлері. 9.Даму тұлғаның белсенділігіне тәуелді ме? 10.Жас ерекшеліктерді ескеру не үшін қажет? 11.Акселерация дегеніміз не? 12.Дене дамуның негізгізаңдылықтары? 13.Қандай кезеңдер сензитивті деп аталады? 14.Кіші сынып оқушысының дене дамуның ерекшеліктері қандай? 15.Кіші сынып оқушысының рухани және әлеуметтік даму ерекшеліктері? 16.Орта сынып оқушысының дене және рухани дамуының негізгі ерекшеліктері. |
Бақылау сұрақтарына жазбаша жауап жазыңыз |
5- апта |
17,5 |
4 |
3 |
СӨЖ №4. Жеке тұлға дамуы- педагогикалық мәселе. |
Бақылау сұрақтары. 1.“Жеке тұлға” ұғымының мәнін түсіндір. 2.Жалпы адамзаттық құндылықтарды сипаттаңыз. 3.Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының теориялық- әдіснамалық тәсілдерін сипаттаңыз. 5.Дүниетанымның жеке тұлға қалыптастырудағы рөлі. 6.Жеке тұлғаның қалыптасуына әсер ететін негізгі факторлар. 7.Тәрбие мне дамудың өзара байланыстылығын дәлелдеңіз. 8.Жеке адамның дамуы дегеніміз не? 9.Дамудағы қозғаушы күштер не? 10.Сыртқы және ішкі қарама- қайшылықтарға нелер жатады? |
Бақылау сұрақтарына жазбаша жауап жазыңыз |
7-апта |
17,5 |
4 |
4 |
СӨЖ №5 Баланың жас мөлшерін кезеңдерге бөлу |
Бақылау тақырыптары. 1.Мектеп оқушысының жеке тұлғалақ дамуының жас мөлшерлік кезеңі. 2.Бастауыш сынып жасындағы балаларға сипаттама. 3.Мектеп оқушысының жасөспірім шағы. 4.Мектеп оқушысының жеке тұлға ретіндегі табиғи мүмкіндіктері. 5.Мектеп оқушысының жеке түлға ретінде дамуының әлеуметтік жағдайлары. 6.Мектеп оқушысының жеке тұлға ретіндегі өзіндік ерекшеліктерінің сипаттамасы. 7.Қоғам дамуының қазырғы кезеңіндегі акселерация проблемасы. 8.Қазіргі мектептерде оқытудың дифференциясы және жеке ерекшеліктерді есепке алу. 9.Мектеп оқушысының өзіндік қабілеті. 10.Мектеп оқушысының жеке тұлға ретіндегі әлеуметтік жағынан өсіп- жетілуін тәрбие процесінде есепке алу. |
Бақылау тақырыптарына жазбаша жауап жазыңыз |
9-апта |
17,5 |
4 |
5 |
СӨЖ №6 Оқушылар ұжымы мен жеке тұлғаның дамуын зерттеу әдістемесі. |
Тақырып бойынша бақылау сұрақтары (коллоквиум). 1.Педагогикада ұжымның қандай анықтамасы таралған? 2.Ұжымның белгілері. 3.Ұжымдық тәрбиенің альтернативі бар ма? 4.Ұжым дамуының кезеңдері. 5.Белсенділер құрылымы қандай? 6.Ұжым дәстүрі дегеніміз не және мағынасы қандай? 7.Перспектива дегеніміз не және олар қандай болады? 8.Ұжымның өмірлік іс-әрекетінде қарым-қатынас қандай роль атқарады? 9.Ұжымды педагогикалық басқару тиімділігі қандай факторлерге байланысты? 10.Педагог қарам-қатынасының стильдері мен түрлері. 11.Жекелік, топтық және жекелік тапсырмалар. 12.Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетінің негізгі ережелерін атаңыз? 13.Балалар ұжымы теориясымен айналысатын педагогтарды атаңыз? |
Бақылау сұрақтарына жазбаша жауап жазыңыз |
11-апта |
17,5 |
4 |
6 |
СӨЖ №7 Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру. |
Тақырып бойынша бақылау сұрақтары (коллоквиум) 1.Ғылыми дүниетаным туралы түсінік, оқушының дүниеатанымы дамып, жетілу үшін педагог не істеу керек? 2.Дүниетаным мен ғылыми дүниетанымның арасында қандай заңдылық қатынас бар және оқушыныңдүние танымын қалай қалыптастыруға болады? 3.Дүниетаным ұғымында сенімнің атқаратын рөлі қандай? 4.Оқушыларға тререң, тиянақты білім беру ұғымын қалай түсінесің және оны қалай жүзеге асыруға болады? |
Бақылау сұрақтарына жазбаша жауап жазыңыз |
15- апта |
17,5 |
4 |
Жоғарғы оқу орындарындағы кредиттік оқыту жүйесі ғылыми-педагогикалық негіздері
Студенттердің өз бетімен жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру
СӨЖ тапсырмаларына қойылатын талаптар
ІЖБ материалдарын дайындау
СӨЖ тапсырмаларын бағалау критерийлері
Ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Кредиттік оқыту технологиясы
Студенттің өздігінен орындайтын жұмысы – кәсіби білім алу негізі
Пәндерді оқыту барысында студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру
«ақпараттық жүйелерді жобалау» электрондық оқулықты өңдеу және жобалау