Қашықтықтан кеңестер беру және оқу үдерісінің күнтізбелік графигі
№ р/б |
Апталар |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Жиыны 1-рейтинг |
1 |
Бақылау түрі |
ТМ1 |
ТМ2 |
МБ1 |
30 балл |
|||||
2 |
Баллдар |
150 |
120 |
30 |
||||||
3 |
Кеңестер |
OF |
OL |
OL |
OF |
OF |
OL |
OF |
OF |
|
№ р/б |
Апталар |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Жиыны 2-рейтинг |
|
1 |
Бақылау түрі |
ОС |
ТМ3 |
МБ2 |
30 балл |
|||||
2 |
Баллдар |
120 |
150 |
30 |
||||||
3 |
Кеңестер |
OL |
OL |
OF |
OF |
OL |
OF |
OF |
Белгілеулер: ТМ-модуль бойынша тапсрма; ОС-он-лайн семинар; МБ-межелік бақылау;
OL – он-лайн кеңес; OF- офф-лайн кеңес
Білім беруді дамыту мемлекеттік бағдарламасы
Электрондық оқыту
Мектеп оқушыларының кәсіби құзырлығын қалыптастыруды теориялық тұрғыдан негіздеу
«Информатиканың теориялық негіздері» пәнін оқыту үрдісінде электронды оқу құралын қолдану
Интернет арқылы оқу
Коучинг әдістері
SMART технологиясының білім берудегі тиімділігі
Ата - аналардың педагогикалық қатынастарымен талаптарды үйлестіру
Педагогиканы оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздері
Студенттің өзіндік жұмысы