практикалық сабақ. 2-тақырып. Қазіргі әлемдегі білім беру.

Мақсаты: ҚР қазіргі заманғы білім беру жүйесімен таныстыру,  білім беру философиясының мәнін ашу.

Жоспар:

Қазіргі заманғы білім беру. Жалпы білім беру мазмұны.

Білім беру құндылық ретінде.

Білім беру философиясы: статусы, мәселелері, болашығы.

Білім беру- құндылық, жүйе,  процесс, нәтиже.

ҚР халыққа білім беру жүйесі.

Білім беру мазмұны, ғылыми негізі.

Оқу жоспары, бағдарлама, оқулық.

Сұрақтар мен тапсырмалар

1. Қазіргі кездегі білім берудің мәні қандай?

2. Білім беру философиясы жайлы түсінік

3. Педагогикалык парадигма дегеніміз не?

4. Білім беру философиясының пәніне, нысанасына нені жатқызуға болады?

5. Білім беру құндылык екендігін қалай негіздеуге болады?

6.Білім беру неліктен процесс, іс-әрекет ретінде карастырылады?

7.Білім мазмұны қалай түсіндіріледі?

8.Білім мазмұнының мəнін анықтауға байланысты теориялық бағыттар қандай?

9.Білім мазмұнын іріктеу негіздері қандай?

10.Мемлекеттік білім стандартының міндеті неде?

11.Мемлекеттік білім стандартының негізгі бірліктерін атаңыз.

Әдебиеттер:

1. ҚР «Білім туралы» заңы. Астана. - 2007.

2. Гсршунский Б.С. Философия образования для XXI века. - М. 1998.

3.Педагогика: Қазақша және орысша түсіндірме терминологиялық сөздік //Ғыл.жетекш. жасаған және жалпы ред. Басқарған проф. Ш.К.Беркімбаева, проф А.Қ.Құсаинов. - Алматы; 2007. - 248 бет.


Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасы және Қытай Халық Республикасы мектептеріндегі химияны оқыту ерекшеліктері
Информатиканы оқыту формалары мен әдістері
Информатика пәні мұғалімінің функциялары
Жоғары мектеп педагогикасының зерттеу әдістері
Географияның оқыту әдістері
Пәннің оқу - әдістемелік кешені негізінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың әдіснамалық негізі
Қазақ және ағылшын тілдерін тереңдетіп оқыту
БАСТАУЫШ СЫНЫП МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА АКТ-НЫ ҚОЛДАНУ
Соңғы жылдардағы білім беру жүйесіне енгізілген өзгерістер
География курсын оқыту барысында оқушылардың iзденiс iс-әрекетiн ұйымдастыру