практикалық сабақ. 3-тақырып. Білім беру және жеке тұлға.
Мақсаты: Жеке тұлға ұғымының мазмұнымен таныстыру, индвид, жеке тұлға, даралық ұғымдарының мәнін ашу.
Жоспар:
Жеке тұлғаның өзіндік ерекшеліктерінің педагогикалық процесте ескерілуі.
Жеке тұлға ұғымы және оның қысқаша сипаттамасы.
Жеке тұлғаға бағытталған білім берудің концепсиясы.
Сұрақтар мен тапсырмалар
1.Индвид, жеке тұлға, даралық ұғымдарының айырмашылығы неде?
2.Жеке тұлға ұғымының өзегі не?
3.Жалпы адамзаттық құндылықтар дегеніміз не?
4.Білім беру саласындағы ұлттық мәселелер қандай?
7.Көпмәдени тұлға дегеніміз кім?
8.Ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті дегенді қалай түсінесіз?
9.Толеранттылық дегеніміз не?
10.Тұлға дамуы деген не?
11.Тұлға дамуының қозғаушы күштері?
12.Тұлға дамуындағы нəсілдік пен қоршаған орта ықпалы қандай?
13.Тұлға дамуы мен іс-əрекет байланысын сипаттаңыз.
Әдебиеттер:
1.Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» Алматы 2006.
2.С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев «Педагогика» Астана 2003.
3.Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев «Педагогика» Алматы 2004.
4.Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
5.Дүсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2004 ж.
6.Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2002 ж.
7.Қожахметова К. Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика.-Алматы.-1998.-317 с.
8.Қалиев С. Қазақ халқының салт-дәстүрі.- Алматы. 1991.
Мектептің оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырушылық- әдістемелік басшылығы
Пән бойынша бақылаудың негізгі формалары
Инновациялық сабақты ұйымдастырудың (жоспарлаудың) қазіргі формасы
Оқытудың дәстүрлі технологиялары
Қазіргі сабақ
Психологияны оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал
МДҰ әдістемелік кабинет
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының педагогикалық-психологиялық диагностикасы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА БАРЫСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Педагогиканың жалпы негіздері