практикалық сабақ. 4-тақырып. Мұғалім мамандығының әлеуметтік экономикалық, идеологиялық мәні

Мақсаты: Мұғалімге қойылатын талаптар, оның құқықтары мен міндеттерімен таныстыру, әлеуметтік маңызымен таныстыру.

Жоспар:

Мұғалім еңбегінің әлеуметтік маңызы.

Педагогикалық мамандықтың тарихы.

Мұғалімге қойылатын талаптар, оның құқықтары мен міндеттері.

Кәсіби педагогикалық құзіреттілік.

Мұғалім профессиограммасы.

Студенттің өзін өзі бағалауға арналған сұрақтар:

1. Мұғалім мамандығның әлеуметтік маңызы неде?

2. Мұғалім мамандығының гуманистік сипаты неде?

3. Педагогикалық іс-әрекеттің ұжымдық сипаты неде?

4.Неліктен   қоғам   дамуына   байланысты   мұғалім  тұлғасына қойылатын талаптар да өзгеріп отырады?

5. Мұғалім профессиограммасы дегеніміз не?

Әдебиеттер

1.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңы.  Астана, Ақорда, 2007 жылғы шілденің 27-сі. № 319-Ш ҚРЗ.

2.ҚР білім береуді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік багдарламасы. Астана, 2005. 31 бет.

3. Берікханова А.Е. Педагогикалық мамандыққа кріспе. Оқу құралы.: А.2009ж 

4. Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» Алматы 2006.

5. С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев «Педагогика» Астана 2003.

6. Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев «Педагогика» Алматы 2004.


Ұқсас жұмыстар

БІЛІМ БЕРУ ФИЛОСОФИЯСЫ
Болашақ педагог-психологтар дайындау курсының ролі
Болашақ мұғалімдерді мектеп оқушыларына құқықтық тәрбие беруге даярлау
«Мамандыққа кіріспе» пәнінен дәрістер
Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық, психологиялық мұралары
Болашақ мұғалімдерді кәсіби дайындау үдерісіндегі педагогикалық практика
Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби бағыттылығын жетілдіру
Жоғары оқу орындарында мектеп менеджерлерін басқарушылық қызметке даярлаудағы педагогикалық менеджменттің маңызын анықтау
Тарих пәнін мектептерде оқыту
Білім алушыларды визуалды өнерге үйрету әдістемесі