практикалық сабақ. 5-тақырып. Өзін өзі тәрбиелеу мен өздігінен білім алу мұғалімнің ғылыми – практикалық негізі жалпы негіздері.
Мақсаты: Өздігінен білімін көтеру және өзін-өзі тәрбиелеу ұғымының мазмұнын ашу.
Жоспар:
Өздігінен білімін көтеру, өзін-өзі тәрбиелеу ұғымы және олардың ерекшеліктері.
Мұғалімнің кәсіби білімін көтеру.
Өзін-өзі тәрбиелеу болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының құралы.
Өздігінен білімін көтеру жеке тұлғаның шығармашылық мүмкіндігінің қалыптасуы мен дамуының көзі.
Студенттің өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар:
1.Өзін-өзі тәрбиелеу мен тәрбие процесінің айырмашылығы неде?
2.Өзін-өзі тәрбиелеу дегеніміз не?
3.Өзін-өзі тәрбиелеу неден басталады?
4.Өзін-өзі тәрбиелеудің тәсілдері қандай?
5.Өздігінен білім алу процесі қандай қызметтер аткарады?
6.Өздігінен білім алудың қандай көздерін білесіз?
Әдебиеттер
1. Станкин М.И.. Психология общения: курс лекций. М. - 2000. - 304 с.
2. Введение в педагогическую деятельность. А.С.Роботова, Т.В.Леонтьева, и др. - М., 2000. - 208 с.
3. Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология: Схемы и тесты. -М., 2002.-208 с.
4. Виктор Пекелис. Адам қабілетінің қайнары. Алматы, 1976. -196 б.
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Оқыту технологияларын сабақта пайдалану тиімділігі
Проблемалық оқытудың негізгі міндеттері
Кәсіптік оқыту процесінде өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру мәні мен мазмұны
Шәкіртке тиісті оқу материалын
Педагогиканың теориялық, методологиялық негіздері. Тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы
Заманауи сабақ жүйесі элементтерін тәжірибеде қолдану
Болашақ мұғалімдердің педагогикалық пәндерді меңгертудің кәзіргі жағдайы
ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
Болашақ мұғалімнің дидактикалық дайындығы