практикалық сабақ. 7-тақырып. Педагогиканың әдіснамалық негіздері.

Мақсаты: Педагогика әдіснамасы жөнінде түсінік беру.

Жоспар:

Педагогика әдіснамасы мен әдістері.

Педагогика әдіснамасы жонінде түсінік.

Педагогиканың философиялық негіздемесі.

Педагогиканың зерттеу әдістемесі мен әдістер жүйесі. 

Сұрақтар мен тапсырмалар

1.    Ғылыми-зерттеу әдісі дегеніміз не?

2.    Ғылыми-зерттеу әдісінің әдіснама мен гносеологиямен өзара байланысын көрсетіңіз

3.    Зерттеудің эксперименталды-эмпирикалық әдістер тобының мазмұнын ашыңыз.

4.    Зерттеудің теориялық әдістер тобының мазмұнын ашыңыз.

5.    Зерттеудің эксперименталды-эмпирикалық және теориялық деңгей әдістері тобының өзара байланысын көрсетіңіз.

Әдебиеттер:

1.Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» Алматы 2006.

2.С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев «Педагогика» Астана 2003.

3.Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев «Педагогика» Алматы 2004.

4.Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.

5.Дүсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2004 ж.

6.Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2002 ж.


Ұқсас жұмыстар

Педагогиканы оқыту әдістемесі Оқу құралы
Мектептің оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырушылық- әдістемелік басшылығы
Педагогиканы оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздері
Педагогиканың дәрістері
Педагогикалық эксперимент түрлері
ПЕДАГОГИКА (сыртқы бөлім студенттеріне арналған қысқаша лекциялар курсы)
Жоғары мектеп педагогикасының зерттеу әдістері
Педагогиканың теориялық, методологиялық негіздері. Тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы
Педагогика ғылымның әдіснамасы түсінігі
“Мектеп педагогикасы” пәні бойынша типтік бағдарлама