практикалық сабақ. 8-тақырып. Тұтас педагогикалық процесс – мұғалім іс-әрекеті мен педагогика пәнінің объектісі.

Мақсаты: Мұғалім іс-әрекеті мен педагогика пәнінің объектісі туралы мағлұмат беру

Жоспар:

Педагогикалық процесс туралы ұғым.

Педагогикалық процес заңдылықтары мен принциптері.

Педагогикалық процесс жүйесі, мәні, компоненттері

Сұрақтар мен тапсырмалар

1.    Ғылымда «объект» және «пән» деген ұғым нені білдіреді? Бұл мұғалімнің практикалық іс-әрекеті үшін қандай маңызы бар?

2.    Педагогиканың пәні не болады?

3.    Әртүрлі авторлардың еңбектерінде көрсетілген «педагогикалық процесс» ұғымының мазмұнын салыстырыңыз. Өз көзқарасыңызды білдіріңіз.

4.    Не себепті тек педагогикалық процесс мұғалім іс-әрекетінің объектісі болып табылады?

5.    Дамудың қозғаушы күштеріне анықтама беріңіз.

6.    Мұғаілім педагогикалық процестің дамуына әсер ете ала ма?

Әдебиеттер:

1.Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» Алматы 2006.

2.С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев «Педагогика» Астана 2003.

3.Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев «Педагогика» Алматы 2004.

4.Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.

5.Дүсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2004 ж.

6.Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2002 ж.


Ұқсас жұмыстар

Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Қазіргі таңдағы дидактиканың оқыту және дамыту мәселелері
Оқытудың әдіснамалық негіздері
Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру
КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Білім беру, білім беру мақсаты, білім беру мазмұны ұғымдарын тұжырымдамалық тұғырлар тұрғысынан қарастыру
Педагогика. Оқулық
«Информатика сабағында ойын элементтерін пайдалану ерекшеліктері»
Жалпы білім беретін мектептер тәжірибесінде оқытудың жаңа технологияларын пайдалану жолдары
Сабақта оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру