практикалық сабақ. 13-тақырып. Дидактика – оқытудың теориясы. Оқыту әдістері.
Мақсаты: Дидактика туралы ұғымның мазмұнын ашу. Оқыту әдістері туралы мәлімет беру, қолдану жолдарымен таныстыру, дүрыс таңдау принциптерімен таныстыру.
Жоспар:
Дидактика туралы ұғым, оның негізгі категориялары.
Оқу процесінің қызметтері.
Оқу заңдары, заңдылықтары және принциптері.
Заңдар, заңдылықтар және принциптер мен ережелер жөнінде түсінік.
Принциптер және оларға байланысты оқу ережелері.
Оқыту әдіс- тәсіл және ережелері түсінігі мен мәні.
Оқыту әдістерін топтастыру.
Сұрақтар мен тапсырмалар
1. Оқу мəнін қалай түсінесіз?
2. Оқу процесі анықтамасы қандай?
3. Оқу процесінің негізгі қызметтерін атаңыз.
4. Оқудың қандай əдіснама-дидактикалық бағыттарын білесіз?
5. Оқу əдісі деген не?
6. Өзіңізге таныс əдістер топтамасына сипаттама беріңіз?
7. Оқу əдістерінің қай топтамасы, сіздіңше, сəтті берілген?
8. Оқу əдістерін іріктеуге ықпал етуші жағдаяттарды атап беріңіз?
9. Қай жағдайда зат не құбылыс оқу құралы ретінде танылады?
Әдебиеттер:
1.Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» Алматы 2006.
2.С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев «Педагогика» Астана 2003.
3.Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев «Педагогика» Алматы 2004.
4.Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
5.Дүсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2004 ж.
Педагогиканы оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздері
Дидактика. Дәріс курсы
Педагогиканы оқыту әдістемесі Оқу құралы
Орта мектепте физиканы оқытудың негізгі дидактикалық принциптері
Дидактика. Жоғары оқу орындарының және педагогикалық колледждің студенттеріне арналған оқу құралы
Биологияны оқыту процесінде дидактикалық принциптер мен ережелерді қолдану
Тарау Қазіргі дидактикадағы оқыту процесінің мәні және оқытудың жалпы теориялық мәселелері
Мұғалімнің дидактикалық іскерліктерінің зерттелуі
Шәкіртке тиісті оқу материалын
КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ