практикалық сабақ. 14-тақырып. Сабақ- мектепте оқытудың негізгі формасы.

Мақсаты: Оқудың сынып-сабақтық формасының ерекшелігімен таныстыру, сабаққа қойылатын негізгі талаптармен таныстыру.

Жоспар:

Оқытуды ұйымадастырудың негізгі формасы туралы түсінік.

Оқытудың сабақтық-сыныптық формасы.

Сабаққа қойылатын негізгі талаптар.

Сұрақтар мен тапсырмалар

1. Оқудың ұйымдастырылу түрі деген не?

2. Оқудың сынып-сабақтық формасының ерекшелігі неде?

3. Сабақ құрылымының əртүрлі болуының себебі қандай?

4. Оқу процесінің əртүрлі ұйымдасу формаларына өз тəжірибеңізден мысал келтіріңіз.

5. Негізгі оқу түрлері жəне олардың ерекшеліктері қандай?

Әдебиеттер:

1.Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» Алматы 2006.

2.С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев «Педагогика» Астана 2003.

3.Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев «Педагогика» Алматы 2004.

4.Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.

5.Дүсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2004 ж.

6.Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2002 ж.


Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқыту практикумы
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
Мектептегі семинар сабағының білім дағдысын қалыптастырудағы маңыздылығын көрсету
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Оқытудың дәстүрлі технологиялары
Тарихты оқытудың зерттеу әдістері
Дидактика. Дәріс курсы
Орта мектепте математиканы оқыту әдістері және формалары