2-ағымды бақылау сұрақтары:

1.    Ғылымда «объект» және «пән» деген ұғым нені білдіреді? Бұл мұғалімнің практикалық іс-әрекеті үшін қандай маңызы бар?

2.    Не себепті тек педагогикалық процесс мұғалім іс-әрекетінің объектісі болып табылады?

3.    Дамудың қозғаушы күштеріне анықтама беріңіз.

4.    Мұғаілім педагогикалық процестің дамуына әсер ете ала ма?

5.      Тəрбие мен оқу арасындағы айырмашылықтар қандай?

6.      Тəрбиелік істер жүйесінде өзіндік тəрбиенің орны қандай?

7.      Тəрбиенің негізгі заңдылықтарына түсінік беріңіз.

8.      Тəрбие əдіс, тəсілдері мəнін қалай түсіндірер едіңіз?

9.      Тəрбие əдістері қалай топтастырылады?

10.  Тəрбие əдісін таңдауда қандай шарттарды ескеру қажет?

11.  Жеке тұлға дамуындағы дене тәрбиесінің маңызын дәлелдеңіз.

12.  Оқушылардың ақыл-ой тәрбиесінің мазмұны қандай?

13.  Адамгершілік тәрбиесінің мақсаты анықтаңыз.

14.  Мектептегі еңбек тәрбиесі жүйесінің мақсаты қандай?

15.  Эстетикалық, экологиялық тәрбие берудің маңыздылығын дәлелдеңіз.

16.  Мектептің тәрбиелік жүйесінің негізгі қызметтерін сипаттаңыз..

17.  Сынып жетекшісінің қызметін атаңыз.

18.  Сынып жетекшісінің педагогикалық процестегі орнын анықтаңыз.

19.  Оқу процесі анықтамасы қандай?

20.  Оқу процесінің негізгі қызметтерін атаңыз.

21.  Оқу əдісі деген не?

22.  Оқудың сынып-сабақтық формасының ерекшелігі неде?

23.  Сабақ құрылымының əртүрлі болуының себебі қандай?

24.  Оқу процесінің əртүрлі ұйымдасу формаларына өз тəжірибеңізден мысал келтіріңіз.

25.  Білім беру жүйесін басқару және білім менеджерінің          қызметі.

26.  Мектепті басқарудың максаты мен міндеттері.

27.  Менеджменттің негізінде мектепті баскару және педагогикалык басқару.

28.  Мектептің әдістемелік жұмысы.

29.  Мектеп жұмысын жосларлау.


Ұқсас жұмыстар

Қаржылық талдау
MS-DOS-тағы файлдармен және каталогтармен жұмыс жасау
Қаржы бақылауы
Еңбек гигиенасы курсынан дәрістер кешені
Ағымды санитарлық қадағалау
Turbo Pascal тіліндегі мәліметтердің күрделі типтері
Дәріс кешені с/с++ тілдері
Қаржыларды басқаруды ұйымдастыру
Студенттердін өзіндік жұмыстарын ұйымдастыруға әдістемелік нұскау
Темір жол