СӨЖ-дің тақырыбы мен мазмұны
СӨЖ-дің тақырыбы мен мазмұны
№ |
тақырыбы |
Тапсырманың мақсаты мен мазмұны |
Ұсыныла-тын әдебиет негізгі/ қосымша |
Бақылау түрі |
бал |
Тапсыру мерзімі |
1. |
ЭЕМ кезеңдері мен орта мектептегі бағдарламалау |
Жұмыс мақсаты: білім беру үрдісінде ЖАТ қолданудың мүмкіндіктерін, принциптері мен әдістерін қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
Тапсырмалар электронды түрде |
5 |
1 апта |
2. |
Информатика ғылым және орта мектептегі оқу пәні ретінде |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақса-тында презента-ция дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
Тапсырмалар электронды түрде |
5 |
1 апта |
3. |
Информатиканы оқыту әдістемесінің міндеттері. |
Жұмыс мақсаты: Орта мектеп пәнінің бір тарауы бойынша мульти-медиялық оқыту бағдарламасы жобасын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
Кез келген ортада құрылған жоба |
5 |
2 апта |
4. |
Орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесінің мақсаттары |
Жұмыс мақсаты: білім беру үрдісінде ЖАТ қолданудың мүмкіндіктерін қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
2 апта |
5. |
Жалпы білім беретін орта мектептерде информатика негіздерін оқытудың құрылымы мен мазмұны |
Жұмыс мақсаты: ИЭО мен ЭОР классификациясының схемасын құрастыру |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
3 апта |
6. |
Орта мектептегі информатика кабинеті. Кабинетті жабдықтау және оған қызмет ету. |
Жұмыс мақсаты: ИЭО мен ЭОР құрастыру кезеңдерін қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
Тапсырмалар электронды түрде |
5 |
3 апта |
7. |
Информатика пәнін оқытуды ұйымдастыру |
Жұмыс мақсаты: оқытуды ұйымдастыру формаларын қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
4 апта |
8. |
Информатика курсын бағдарламалық қамтамасыз ету |
Жұмыс мақсаты: курсын бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерімен танысу |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
4 апта |
9. |
Жергілікті желі, оны оқу үрдісінде пайдалану |
Жұмыс мақсаты: Жергілікті желі, оны оқу үрдісінде пайдалану мүмкіндіктері |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
5 апта |
10. |
Орта мектептегі информатика курсын оқыту әдістері |
Жұмыс мақсаты: Оқыту әдістерін қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
Тапсырмалар электронды түрде |
5 |
5 апта |
11. |
Информатика курсының негізгі тарауларын оқыту әдістемесі |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
Тапсырмалар электронды түрде |
5 |
6 апта |
12. |
Программалау тілдерін оқыту әдістемесі |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
Тапсырмалар электронды түрде |
5 |
6 апта |
13. |
Информатиканы оқытудың кезеңдері мен деңгейі |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
7 апта |
14. |
Информатика курсын шетел мектептерінде оқыту |
Жұмыс мақсаты: Оқыту түрлерін қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
7 апта |
15. |
Информатика негіздерін оқытуға қажетті құжаттар. |
Жұмыс мақсаты: Нормативтік құжаттарды қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
семинар |
5 |
8 апта |
16. |
Орта жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты |
Жұмыс мақсаты : МЖМБС функциялары мен орнын оқып үйрену |
[1-22]/ [23-46] |
|
5 |
8 апта |
17. |
Информатика курсы бойынша сыныптан тыс жұмыстар |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақсатында презентация дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
9 апта |
18. |
Телекоммуни-кациялық жобалар: ұйымдастыру және өткізу |
Жұмыс мақсаты: Вебинар мүмкіндігін қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
конспект |
5 |
9 апта |
19. |
Мектеп инфор-матикасындағы «Ақпараттық технологиялар» |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
баяндама |
5 |
10 апта |
20. |
Бастауыш мек-тептегі информа-тика курсы |
Жұмыс мақсаты: Бастауыш мек-тептегі информа-тика курсын оқыту әдістемесін қарастыру |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
10 апта |
21. |
Орта мектепте информатика пәнін оқытуда ақпараттық технология құралдарын пайдалану мүмкіндігі. |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
11 апта |
22. |
Информатиканың базалық курсының оқу бөлімінің тақырыптарын құрылымдау (тақырыптың құрылымданған конспектісін мысал арқылы) |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
11 апта |
23. |
Информатика-ның базалық курсының теор-иялық материал-дарының негізін-де ағымдық, аралық бақылау-ды ұйымдасты-руға арналған тест тапсырма-ларын дайындау. |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
Кез келген ортада құрылған программа |
5 |
12 апта |
24. |
Информатика-ның базалық курсының теор-иялық материал-дарының негізін-де қорытынды және өзіндік бақылауды ұйымдастыруға арналған тест тапсырмаларын дайындау. |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
Тапсырмалар электронды түрде |
5 |
12 апта |
25. |
Информатика-ның базалық курсының бөлім-дерінің тақырып-тары бойынша қызықты тапсыр-малар мен есеп-тер құрастыру |
Жұмыс мақсаты: Оқыту құралын жасау |
[1-22]/ [23-46] |
Электронды түрде |
5 |
13 апта |
26. |
Информатика-ның таңдаулы бөлімдерінің бірінен факультативтік курстың бағдарламасын және жүргізу әдістемесін жасау |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақсатында презентация дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
13 апта |
27. |
Алгоритмдеу мен программалаудың негізгі ұғымдарын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақсатында презентация дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
13 апта |
28. |
Компьютер білімді тексеру құралы ретінде. |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақсатында презентация дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
14 апта |
29. |
Жеке пәндерді тереңдетіп оқытатын мектептер мен сыныптардағы информатика |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақсатында презентация дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
14 апта |
30. |
Информатика оқу кабинетінің жабдықталуына қойылатын талаптар |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақсатында презентация дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
15 апта |
31. |
Информатика сабағында ойын элементтерін пайдалану |
Жұмыс мақсаты: тақырыпты айқындау мақсатында презентация дайындау |
[1-22]/ [23-46] |
презентация |
5 |
15 апта |
СӨЖ тапсырмаларына қойылатын талаптар
Жоғарғы оқу орындарындағы кредиттік оқыту жүйесі ғылыми-педагогикалық негіздері
Хадис пәнінің оқу-әдістемелік нұсқаулары
Бақылау жұмысы
«Ақпараттық менеджмент және сапалы басқару» пәні бойынша электронды-әдістемелік құралды құрастыру
Бағдарламалық бақылау сұрақтарына жауап бермегенде
ӘДЕБИЕТТАНУДЫҢ ЖАҢА БАҒЫТТАРЫ
Дін социологиясы пәнінен лекциялар жинағы
Діндер тарихы лекциялар жинағы
ДІНИ ФИЛОСОФИЯ пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ