Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
1. Нота сауатын үйрету әдістемесі
2. Оқушыларға музыкалы-ырғақтық тәрбие беру
3. Музыка сауатын үйрету көрнекіліктерімен жұмыс істеу
4. Хормен ән айту дағдылары, олармен жұмыс істеу әдістері
5. Ән үйрету әдістемесі
6. Халық әндерін үйрету әдістемесінің ерекшеліктері
7. Қазақ халық әндерін үйрету әдістемесі
8. Музыка тыңдау сабағының әдістемесі
9. Қазақтың аспапты музыканы қабылдау ерекшеліктері
10. Есту қабілетін дамыту жолдары, таза интонациялау
11. Релятив жүйесі
12. Музыка оқулықтарынан алынған дауыс жаттығуларымен жұмыс істеу
13. Нақты әуенді сүйемелдеу үшін дұрыс аккордты таба білудің әдістемесі
14. Музыка сабағындағы шығармашылық тапсырмалар
15. Музыка сабақтарында музыкалдидактикалық ойындарды пайдалану
16. 1 сыныптардағы музыка сабағын өз бетімен өткізуі
17. 2-3 сыныптардың музыка сабағын өз бетімен өткізуі
18. 4 сыныптың музыка сабағын ө бетімен өткізуі
Болашақ ағылшын тілі мұғалімдерін кәсіби даярлауда жаңа педагогикалық технологияны пайдалану
Қазақстан тарихының орта мектепте пән ретінде оқытылуы: теориялық және методикалық негіздер (1958ж. - қазіргі кезеңге дейін)
Мұғалімнің күнделікті сабаққа дайындалуы
НЕГІЗГІ МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ЭТНОПЕДАГОГИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІН ПАИДАЛАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту ерекшелігі
Біріккен сабақ
Машинажасау мамандығының білім алушыларына Машинажасау мамандығына кіріспе пәнінен студенттердің өзіндік жұмыстарын орындауға арналған әдістемелік нұсқаулар
Қазақстан тарихы курсының тәрбиелік мәні
Бапкер-оқытушыны спорт колледжі жағдайында кәсіби-педагогикалық дайындау
Тарихты оқытудың әдістемесінің зерттелу деңгейі