СОӨЖ және СӨЖ тақырыптары мен мазмұны

СОӨЖ ЖҰМЫСТАРЫ БОЙЫНША

Тақырыбы 1.  Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін игеру.

Мақсаты: музыкалық – теориялық білімнің негіздерін білу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Өлшемдер. 

2.     Такт. Затакт.

Бақылау түрі: Ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Жай, күрделі және аралас өлшемдерде ұзақтықтарды  тәртіпке келтіріп топтастыру. Такт. Такті сызығы. Затакт (толық емес такт). Ұғымдарды білу.

Қолданылған әдебиеттер:

1.     Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993.

2.     Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983.

Тақырыбы 2 . Тональдіктер. Музыкалық терминдер.

Мақсаты: музыкалық – теориялық білімнің негіздерін білу

Қарастырылытын сұрақтар:

1.                             Тональдіктер.

2.     Музыкалық терминдер.

Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық терминдер  тапсырылады. Шығармадағы тоналдікті анықтау.

Қолданылған әдебиеттер:

1.     Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993.

2.     Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983.

     Тақырыбы 3.  Музыкалық аспаптар

Мақсаты: Басқа халықтардың және қазақтың халық музыкалық аспаптарымен танысу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Басқа халықтардың музыкалық аспаптары

2.     Қазақтың халық музыкалық аспаптары

Бақылау түрі: презентация арқылы жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық аспаптармен танысу. Оқу-әдістемелік әдебиеттерден музыкалық аспаптар туралы түсінктер алу.

Қолданылған әдебиеттер:

1.Қазақ энциклопедиясы

2.Закс К., Современные оркестровые музыкальные инструменты, пер. с нем., М., 1932

3.       Вертков К., Благодатов Г., Язовицкая Э., Атлас музыкальных инструментов народов СССР, Л., 1964

4.       Сарыбаев Б., Қазақтың музыкалық аспаптары, А., 1978

Тақырыбы 4. Фортепиано аспабының шығу тарихы. Құрылысы

Мақсаты:     Музыкалық тәрбие дегеніміз- музыкалық өнердің ықпалы арқылы баланың жеке басын қалыптастыру – музыкалық ынтасын, қажеттерін, қабылетін, музыкаға эстетикалық көзқарасын қалыптастыру деген сөз.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.                             Фортепиано аспабының шығу тегі;

2.                             Аспап құрылысы

Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Фортепиано клавиатурасы ақ және қара клавиштерден тұрады. Ең төменгі (бас) дыбыстар клавиатураның сол жақ бөлігінде орналасқан. Дыбыстар біркелкі жоғарылайды. Әр кейінгі дыбыс алдынғы дыбыстан жоғарылау. Бір октавада 7 ақ, 5 қара клавиштен тұрады. Әр ақ клавиш өзінің аты бар. Қолданылған әдебиеттер:

1.     Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993.

2.     Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983.

Тақырыбы 5  Орындаушының отырысы, клавиатурамен танысу

Мақсаты: Студенттің орнықты, әрі ыңғайлы отыруы, қолдарын еркін қимылдатып, саусақтарды дұрыс қоюға үйрету. Педальді қолдана алу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.                             Студенттің отырысы;

2.                             Қойылым

3.                             Педализация

Бақылау түрі: көрнекілікпен жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

1)                            Бірінші топ жаттығулар жеке дыбыстардың аспапты басуынан тұрады. Дыбыстарды, жұмсақ қолдардың нәзік қимылымен  2,3,4 саусақтармен әр қолмен жеке ойнау керек.

2)                            Екінші топ жаттығулар олар әр дыбысты әр түрлі октавада жеке қолмен ойнаудан тұрады.

3)                            Үшінші топ қос ноталар мен жаттығуы.

Қолданылған әдебиеттер:

1.                                         Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964

2.                                         Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987

3.                                         Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965

Тақырыбы 6. Музыкалық дыбыс қасиеттері және онымен жұмыс

Мақсаты: Хорда жұмсақ дыбыстық атакамен, интонациялық тұрығыда нақты, яғни «подъездсіз» партитура нюансын сақтай отырып айту.  Көршінің айтқан әнін тыңдап, жалпы хор дыбысталуына қосылу, симфониялық мүзыканың ерекшеліктері

Қарастырылытын сұрақтар:

1.                             Дыбыстың үндестігінің дұрыс орындалуы;

2.                             Музыкалық дыбыс қасиеттері

Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық – көркемдік қабілеттерін дамыту үшін оларды көркемдік эстетикалық мазмұны жағынан сан-алуан жаңа пьесалармен үнемі таныстырып отыру қажет. Әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау.

Қолданылған әдебиеттер:

1.     Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993.

2.     Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983.

Тақырыбы 7 Лад жүйесі және тональдік

Мақсаты: Лад, гамма, тональдік деген ұғымдармен танысу

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Ладтар түрлері

2.     Мажор және минор

3.     Гаммалар

Бақылау түрі: жазбаша жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

Музыкада көп – алуан лад кездеседі, соның ішінде өте кең қолданылатындары мажор және минор ладтары.

Қолданылған әдебиеттер:

1.                             Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993.

2.                             Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983.

Тақырыбы 8. Аппликатура. Этюд. Гамма. Арпеджио. Аккорд

Мақсаты: Этюд, гаммалар арқылы техниканы арттыру

Қарастырылытын сұрақтар:

1.                             Аппликатураның маңызы;

2.                             Этюд, гаммалар арқылы техниканың арттыруы

Бақылау түрі: көрнекіліпен жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

Аппликатура музыка аспабында айнаған кезде басатын саусақтардың орналасу, алмасу тәртібі және олардың нотадағы белгісі.

Қолданылған әдебиеттер:

1.     Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993.

2.     Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983.

Тақырыбы 9. Динамикалық белгілер

1.                             Мақсаты: Шығармаларда кездесетін динамикалық белгілерді қарастыру, динамикалық белгілердің терминдерін білу.

Қарастырылытын сұрақтар:

2.                             Шығармаларда кездесетін динамикалық белгілері;

3.                             Шығармаларда кездесетін динамикалық белгілерімен жұмыс жасау

Бақылау түрі: сызба-кестелер қолдану

Әдістемелік нұсқау:

Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы, орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері (f- форте, Р-пиано, mf-меццофорте, mp-меццопиано, <-crеschendo,  >-Diminuendo және  т.б.) арқылы көрсетіледі. Шығармаларда кездесетін динамика белгілері мен жұмыс жасау.

Қолданылған әдебиеттер:

1. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964

2. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987

3. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965

          4. Гат И.  Техника фортепианной игры. –М.; 1957

Тақырыбы 10. Штрихтар

Мақсаты: Шығармаларда кездесетін штрихтарды қарастыру, терминдерін білу, штрихтарды ойнай алу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.                             Штрихтардың (legato, non legato, staccato т.б.) түрлері;

2.                             Штрихтардың Қазақстан және шетел композиторларының шығармаларында орындалуы

     Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

1. Қоршаған ортамен байланысты музыка тыңдау.

2. Оқушының еркі бойынша сурет салу.

3. Тыңдаған әнге өлең шығарып келу.

4. Өз ойынан шығарма жазып келу.

Қолданылған әдебиеттер:

1. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964

2. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987

3. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965

          4. Гат И.  Техника фортепианной игры. –М.; 1957

Тақырыбы 11.  Полифониялық және күрделі формадағы шығармалар

Мақсаты: Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау; оның композициялық құрылымын анықтау; музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу; жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау. Полифониялық шығармаларды өтуі алдына осындай мақсаттарды қояды: бірнеше декламациялық сызықтарды бір уақытта өткізе алу тәрбиесі, полифониялық фортепианолық техниканы, дыбыстық техниканы тәрбиелеу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.                             Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау;

2.                             Оның композициялық құрылымын анықтау;

3.                             Музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу;

4.                             Жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау

     Бақылау түрі: жеке бағдарламаны аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Күрделі формалы шығармалардың ішіне сонатина, вариация, соната, рондо жатады. Студент шығарманың әрбір бөлігін, элементін айыра білу қажет: неше бөлімді, қай формада. Жұмыс әдістері: бір дауысты студент, басқа дауысты оқытушы орындайды; бір дауысты әндете айтып, басқасын фортепианода орындау; бір дауысты f, екіншісін p орындау және т.б. Басты мақсаты: барлық дауыстардың үнделуі, оларды есту, жүргізу.

Қолданылған әдебиеттер:

1. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964

2. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987

3. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965

          4. Гат И.  Техника фортепианной игры. –М.; 1957

.

Тақырыбы 12, 13. Қазақстан және шетел композиторларының әр түрлі жанрдағы шығармалары

Мақсаты: Студенттердің музыкалық-көркемдік қабілеттерін дамыту үшін оларды көркемдік-эстетикалық мазмұны жағынан  сан алуан жаңа пьесалармен үнемі таныстырып отыру қажет. Оның әсері ерекше жоғары әрі ұтымды болады. әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау.

Қарастырылатын сұрақтар:

1.                             Студенттердің музыкалық-көркемдік қабілеттерін дамыту;

2.                             Әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау

Бақылау түрі: жеке бағдарламаны аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Классик және қазақ композиторларынан қысқаша мәлімет. Композитордың өмірбаяны, шығармашылық мәліметі. Берілген шығарманың композитор шығармашылығындағы ролі. Шығармамен танысу.

Қолданылған әдебиеттер:

1. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964

2. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987

3. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965

          4. Гат И.  Техника фортепианной игры. –М.; 1957

.

Тақырыбы 14. Нотаны бірден оқу. Ансамбльдік орындау

Мақсаты: Музыкалық тексті бірден оқу басты әдістемелікті қалыптастыру (музыкалық тексті талдау, көру арқылы алға озу т.б.). Ансамбльде жұмыс істей алу.

Қарастырылатын сұрақтар:

1.                             Музыкалық білімде нотаны бірден оқу маңызды аспектілердің бірі;

2.                             Ансамбль

Бақылау түрі: аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық шығарманы орындау үстінде студент басты назарын орындалатын партияның нота материалын оқып игеруге бағыттайды, оқытушы орындайтын партияның орындалуына назар аударып, шығарманың бірдей, үндес шығуын қадағалайды. Мұндай жұмыс процесінде оқытушы мен студент арасындағы өзара байланыстың арнасы кеңейеді.

Қолданылған әдебиеттер

1. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964

2. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987

3. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965

          4. Гат И.  Техника фортепианной игры. –М.; 1957

Тақырыбы 15. Транспозиция. Әуен

Мақсаты: Музыкалық тексті бірден оқу басты әдістемелікті қалыптастыру (музыкалық тексті талдау, көру арқылы алға озу т.б.). Транспозиция жасай алу.

Қарастырылатын сұрақтар:

1.     Транспозиция тәсілдері

2.     Әуен ұғымы

Бақылау түрі: аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Транспозиция яғни көшіру белгілі бір дауыстың не аспаптың характері мүмкіндігінде музыкалық швғарманың тесситурасы сай келмеген жағдайларда пайдаланылады.

Қолданылған әдебиеттер

1. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964

2. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987

3. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965

4. Гат И.  Техника фортепианной игры. –М.; 1957

.

СӨЖ ЖҰМЫСТАРЫ БОЙЫНША

Тақырыбы 1, 2, 3.  Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін игеру.

Мақсаты: музыкалық – теориялық білімнің негіздерін білу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Өлшемдер. 

2.     Такт. Затакт.

Бақылау түрі: Ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Жай, күрделі және аралас өлшемдерде ұзақтықтарды  тәртіпке келтіріп топтастыру. Такт. Такті сызығы. Затакт (толық емес такт). Ұғымдарды білу.

Тақырыбы 4, 5, 6 . Тональдіктер. Музыкалық терминдер.

Мақсаты: музыкалық – теориялық білімнің негіздерін білу

Қарастырылытын сұрақтар:

3.                             Тональдіктер.

4.     Музыкалық терминдер.

Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық терминдер  тапсырылады. Шығармадағы тоналдікті анықтау.

         Тақырыбы 7, 8, 9.  Музыкалық аспаптар

Мақсаты: Басқа халықтардың және қазақтың халық музыкалық аспаптарымен танысу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Басқа халықтардың музыкалық аспаптары

2.     Қазақтың халық музыкалық аспаптары

Бақылау түрі: презентация арқылы жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық аспаптармен танысу. Оқу-әдістемелік әдебиеттерден музыкалық аспаптар туралы түсінктер алу.

Тақырыбы 10, 11, 12. Фортепиано аспабының шығу тарихы. Құрылысы

Мақсаты:     Фортепиано аспабының шығу тарихын, құрылысын білу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Фортепиано аспабының шығу тегі;

2.     Аспап құрылысы

Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Фортепиано клавиатурасы ақ және қара клавиштерден тұрады. Ең төменгі (бас) дыбыстар клавиатураның сол жақ бөлігінде орналасқан. Дыбыстар біркелкі жоғарылайды. Әр кейінгі дыбыс алдынғы дыбыстан жоғарылау. Бір октавада 7 ақ, 5 қара клавиштен тұрады. Әр ақ клавиш өзінің аты бар.

Тақырыбы 13, 14, 15  Орындаушының отырысы, клавиатурамен танысу

Мақсаты: Студенттің орнықты, әрі ыңғайлы отыруы, қолдарын еркін қимылдатып, саусақтарды дұрыс қоюға үйрету. Педальді қолдана алу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Студенттің отырысы;

2.     Қойылым

3.     Педализация

Бақылау түрі: көрнекілікпен жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

1)    Бірінші топ жаттығулар жеке дыбыстардың аспапты басуынан тұрады. Дыбыстарды, жұмсақ қолдардың нәзік қимылымен  2,3,4 саусақтармен әр қолмен жеке ойнау керек.

2)    Екінші топ жаттығулар олар әр дыбысты әр түрлі октавада жеке қолмен ойнаудан тұрады.

3)    Үшінші топ қос ноталар мен жаттығуы.

Тақырыбы 16, 17, 18.  Музыкалық дыбыс қасиеттері және онымен жұмыс

Мақсаты: Дыбыстың үндестігінің дұрыс орындалуы

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Дыбыстың үндестігінің дұрыс орындалуы;

2.     Музыкалық дыбыс қасиеттері

Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық – көркемдік қабілеттерін дамыту үшін оларды көркемдік эстетикалық мазмұны жағынан сан-алуан жаңа пьесалармен үнемі таныстырып отыру қажет. Әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау.

Тақырыбы 19, 20, 21  Лад жүйесі және тональдік

Мақсаты: Лад, гамма, тональдік деген ұғымдармен танысу

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Ладтар түрлері

2.     Мажор және минор

3.     Гаммалар

Бақылау түрі: жазбаша жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

Музыкада көп – алуан лад кездеседі, соның ішінде өте кең қолданылатындары мажор және минор ладтары.

Тақырыбы 8,22, 23, 24. Аппликатура. Этюд. Гамма. Арпеджио. Аккорд

Мақсаты: Этюд, гаммалар арқылы техниканы арттыру

Қарастырылытын сұрақтар:

1.           Аппликатураның маңызы;

2.           Этюд, гаммалар арқылы техниканың арттыруы

Бақылау түрі: көрнекіліпен жұмыс

Әдістемелік нұсқау:

Аппликатура музыка аспабында айнаған кезде басатын саусақтардың орналасу, алмасу тәртібі және олардың нотадағы белгісі.

Тақырыбы 25, 26, 27. Динамикалық белгілер

Мақсаты: Шығармаларда кездесетін динамикалық белгілерді қарастыру, динамикалық белгілердің терминдерін білу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Шығармаларда кездесетін динамикалық белгілері;

2.     Шығармаларда кездесетін динамикалық белгілерімен жұмыс жасау

Бақылау түрі: сызба-кестелер қолдану

Әдістемелік нұсқау:

Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы, орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері (f- форте, Р-пиано, mf-меццофорте, mp-меццопиано, <-crеschendo,  >-Diminuendo және  т.б.) арқылы көрсетіледі. Шығармаларда кездесетін динамика белгілері мен жұмыс жасау.

Тақырыбы 28, 29, 30. Штрихтар

Мақсаты: Шығармаларда кездесетін штрихтарды қарастыру, терминдерін білу, штрихтарды ойнай алу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Штрихтардың (legato, non legato, staccato т.б.) түрлері;

2.     Штрихтардың Қазақстан және шетел композиторларының шығармаларында орындалуы

     Бақылау түрі: ауызша

Әдістемелік нұсқау:

Шығармаларда кездесетін штрихтарды қарастыру, терминдерін білу, штрихтарды аспапта орындау.

Тақырыбы 31, 32, 33.  Полифониялық және күрделі формадағы шығармалар

Мақсаты: Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау; оның композициялық құрылымын анықтау; музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу; жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау. Полифониялық шығармаларды өтуі алдына осындай мақсаттарды қояды: бірнеше декламациялық сызықтарды бір уақытта өткізе алу тәрбиесі, полифониялық фортепианолық техниканы, дыбыстық техниканы тәрбиелеу.

Қарастырылытын сұрақтар:

1.     Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау;

2.     Оның композициялық құрылымын анықтау;

3.     Музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу;

4.     Жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау

     Бақылау түрі: жеке бағдарламаны аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Күрделі формалы шығармалардың ішіне сонатина, вариация, соната, рондо жатады. Студент шығарманың әрбір бөлігін, элементін айыра білу қажет: неше бөлімді, қай формада. Жұмыс әдістері: бір дауысты студент, басқа дауысты оқытушы орындайды; бір дауысты әндете айтып, басқасын фортепианода орындау; бір дауысты f, екіншісін p орындау және т.б. Басты мақсаты: барлық дауыстардың үнделуі, оларды есту, жүргізу.

.

Тақырыбы 34, 35, 36, 37, 38, 39. Қазақстан және шетел композиторларының әр түрлі жанрдағы шығармалары

Мақсаты: Студенттердің музыкалық-көркемдік қабілеттерін дамыту үшін оларды көркемдік-эстетикалық мазмұны жағынан  сан алуан жаңа пьесалармен үнемі таныстырып отыру қажет. Оның әсері ерекше жоғары әрі ұтымды болады. әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау.

Қарастырылатын сұрақтар:

1.     Студенттердің музыкалық-көркемдік қабілеттерін дамыту;

2.     Әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау

Бақылау түрі: жеке бағдарламаны аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Классик және қазақ композиторларынан қысқаша мәлімет. Композитордың өмірбаяны, шығармашылық мәліметі. Берілген шығарманың композитор шығармашылығындағы ролі. Шығармамен танысу.

.

Тақырыбы 40, 41, 42. Нотаны бірден оқу. Ансамбльдік орындау

Мақсаты: Музыкалық тексті бірден оқу басты әдістемелікті қалыптастыру (музыкалық тексті талдау, көру арқылы алға озу т.б.). Ансамбльде жұмыс істей алу.

Қарастырылатын сұрақтар:

1.     Музыкалық білімде нотаны бірден оқу маңызды аспектілердің бірі;

2.     Ансамбль

Бақылау түрі: аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Музыкалық шығарманы орындау үстінде студент басты назарын орындалатын партияның нота материалын оқып игеруге бағыттайды, оқытушы орындайтын партияның орындалуына назар аударып, шығарманың бірдей, үндес шығуын қадағалайды. Мұндай жұмыс процесінде оқытушы мен студент арасындағы өзара байланыстың арнасы кеңейеді.

Тақырыбы 43, 44, 45. Транспозиция. Әуен

Мақсаты: Музыкалық тексті бірден оқу басты әдістемелікті қалыптастыру (музыкалық тексті талдау, көру арқылы алға озу т.б.). Транспозиция жасай алу.

Қарастырылатын сұрақтар:

1.     Транспозиция тәсілдері

2.     Әуен ұғымы

Бақылау түрі: аспапта орындау

Әдістемелік нұсқау:

Транспозиция яғни көшіру белгілі бір дауыстың не аспаптың характері мүмкіндігінде музыкалық швғарманың тесситурасы сай келмеген жағдайларда пайдаланылады.


Ұқсас жұмыстар

СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН МАТЕРИАЛДАР
Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің оқу - әдістемелік кешені негізінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың әдіснамалық негізі
Етістіктің жақ категориясы
Халықаралық жария құқығы пәні бойынша студенттердің өзіндік жұмысын орындауына арналған әдістемелік нұсқау
Табиғатты пайдалану экономикасы туралы ақпарат
Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихы пәні бойынша дәрістер
Денсаулық сақтаудың және медицинаның жалпы теориялық жүйелік ілімдері
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Кредиттік оқыту бойынша студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесі