Полифониялық және күрделі формадағы шығармалар

Негізгі сұрақтар мен олардың тезистік берілулері:

1.                 Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау;

2.                 Оның композициялық құрылымын анықтау;

3.                 Музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу;

4.                 Жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау

Мақсаты: Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау; оның композициялық құрылымын анықтау; музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу; жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау. Полифониялық шығармаларды өтуі алдына осындай мақсаттарды қояды: бірнеше декламациялық сызықтарды бір уақытта өткізе алу тәрбиесі, полифониялық фортепианолық техниканы, дыбыстық техниканы тәрбиелеу.

Бұл курстың репертуарының маңызды бөлігі -

·                                 қосымша дауыстық құрылысты халықтық-әндік полифония;

·                                 әсіресе би жанрдағы ескі пьесалар.

Бұл шығармаларда жоғарғы дауыс басты әуенді , ал төменгісі – бастың дербес сызығын орындайды. Осы шығармалар контрастты полифония тобына жатқызылады. Жұмыс әдістері: бір дауысты студент, басқа дауысты оқытушы орындайды; бір дауысты әндете айтып, басқасын фортепианода орындау; бір дауысты f, екіншісін p орындау және т.б. Басты мақсаты: барлық дауыстардың үнделуі, оларды есту, жүргізу.

Күрделі формалы шығармалардың ішіне сонатина, вариация, соната, рондо жатады. Студент шығарманың әрбір бөлігін, элементін айыра білу қажет: неше бөлімді, қай формада.

Студенттердің музыкалық – көркемдік қабілеттерін дамыту үшін оларды көркемдік эстетикалық мазмұны жағынан сан-алуан жаңа пьесалармен үнемі таныстырып отыру қажет. Әр түрлі жанрдағы шығармалармен таныстыру, жұмыс жасау.

Музыкалық шығарманы байыбына жетіп талдау; оның композициялық құрылымын анықтау; музыкалық материалдың мағыналық тұтастығына көз жеткізу; жекелеген бөлімдерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтау. Шығармашылықпен жұмыс уақытында жоғарыда аталған тақырыптарды кеңінен қолдану.


Ұқсас жұмыстар

Қазақстандағы камералық-аспаптық жанрдың қалыптасуы мен дамуы
Сүйемелмен орындалатын шығармаға аннотация жазу
Фортепиано шығармашылығының дамуы және стиль ерекшеліктерін анықтау
Болашақ музыка пәні мұғалімдерін негізгі музыкалық аспапқа даярлауда өзбетінше жұмыстарының түрлері мен мазмұны
Хорды өңдеу
Қазақстанның саксофонда орындаушылық өнері
Йозеф Гайдн - Австрияның композиторы
Сырнай - тілшелі сарнамалы аспап
«Вокалдық-хор тәрбиелеу» пәнінен дәрістің қысқаша конспектісі
Хормен ән айту тәрбиесі – оқу пәні