2.Метод «Мозговой штурм».
Цель: углубить знания о методе «мозгового штурма». Закрепить навыки самостоятельной работы с научной литературой. Содержание: Вопросы для обсуждения: 1. Перечислите основные правила мозгового штурма? Охарактеризуйте значение каждого из них. 2. Какие задачи учебного процесса можно решить, используя метод «мозгового штурма»? 3. Достоинства и недостатки метода «мозгового штурма»? Методические рекомендации к выполнению: |
Шығармашылықтағы еркіндік пен қажеттілік арасындағы өзара қатынас
Интерактивтік оқыту
Интерактивті тақта – жаңа заман талабы
Тренингтер, іскерлік ойындарды оқыту-тәрбие процесінде қолданудың әдістемелері
Тренингтер, іскерлік ойындарды оқыту-тәрбие процесінде қолданудың әдістемелері туралы
Білім беру жүйесіндегі инновациялык технологияның теориялык негіздері
Тренердің басты міндеті - семинар тақырыбын тренингке қатысушылардың өздерінің ашықтауына мүмкіндік жасау
Тренинг барысында ұстанатын ережелерді бекіту - кез келген семинардың маңызды бөлімі
Жаңа ақпараттық - коммуникативтік технология
Семинар - тренингтің оқыту кезеңі