4.Кейс-метод — метод коллек-тивного анали-за ситуаций. Методика про-ведения заня-тий с его использованием

Цель: расширить знания о кейс-методе. Закрепить навыки самостоятельной работы с научной литературой.

Содержание:

Вопросы для обсуждения:

1.                  Особенности кейс-метода как способа активизации обучения.

2.                  Дайте характеристику этапов работы с кейсом.

Методические рекомендации к выполнению:

Письменно ответить на вопросы. Разработать методические рекомендаци по подготовке и проведения занятий с использованием кейс-метода.


Ұқсас жұмыстар

ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
ҮЙДЕ ОҚЫТЫЛАТЫН БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІНІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫМЕН ОҚЫТУ
Машиналық аударма
8-СЫНЫПТАҒЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ
Жылжымайтын мүлікті шығындық әдіспен бағалау
Қазақ мемлекеттік Қыздар педагогикалық университеті
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдiстемесi
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ МОТИВАЦИЯСЫНА ЖОБА ӘДІСІНІҢ ӘСЕРІ
Деректану теориясының әлеуметтік табиғатын ашу
Мұнай өңдеудің технологиялық процестері