Бағалау критерийлері

1.      Бағалау критерийлері

«Балалар әдебиеті» курсы теориялық курс болып табылады, сондықтан барлық  тәжірибелік жұмыстарды,  бақылаудың негізгі түрін құрайтын жеке тапсырмаларды орындау міндетті шарт болып табылады.

Дербес компьютерде жұмыс істеудің нәтижесінде алынған машықтар пән бойынша жеке тапсырмалардың орындалуының дұрыстығымен бағаланады.

Қорытынды бағалауға:

Ағымдық бақылау – 60%                          

Емтихан                  - 40%

Қорытынды бағалау келесі формула бойынша есептелінеді:

                               

мұндағы:                   ИО - қорытынды бақылау;

                                   Р1 – бірінші аралық бақылау бағасының сандық эквиваленті;

Р2 – екінші аралық бақылау бағасының сандық эквиваленті; 

Е – емтихан бағасының сандық эквиваленті.

            Қорытынды баға осы курс бойынша алған нәтижелерге сәйкес төмендегі бағыттар бойынша бағаланады:

  1. ағымдық бақылау  (макс. балл-30)
  2. аралық бақылау     (макс. балл-30)
  3. қорытынды емтихан  (макс. балл-40)

Төмендегі кестеде оқытудың кредиттік технологиясымен жалпылама қабылданған, әріптік символдар қолданылатын, GPA – студенттің оқу жетістіктері деңгейінің орташа бағасын –  анықтау үшін қажет бағалау жүйесі көрсетілген.

Оқу курсын бітіргеннен кейін қорытынды бақылау формасы – бақылау сұрақтарына жауап беру.

Бағалардың % бойынша шкаласы

Әріптік жүйеде бағалау

Ұпаймен сандық эквиваленті

Дәстүрлі жүйемен бағалау

95-100

А

4,0

Өте  жақсы

90-94

А-

3,67

 

85-89

В+

3,33

Жақсы

80-84

В

3,0

 

75-79

В-

2,67

 

70-74

С+

2,33

Қанағаттанарлық

65-69

С

2,0

 

60-64

С-

1,67

 

55-59

D+

1,33

 

50-54

D

1,0

 

0-49

F

0

Қанағаттанғысыз


Ұқсас жұмыстар

Тиімділікті бағалау критерийлерін белгілеу
Саяси жүйе теориясының авторы
Критериалды бағалау технологиясы
Критериалды бағалаутүсінігі, қызметі мен міндеттері
Педагогикалық бағалау функциялары
МДҰ әдістемелік кабинет
Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды оқыту ерекшеліктері
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бағдарламалық бақылау сұрақтарына жауап бермегенде
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері