5. Содержание дисциплины:
№ |
Наименование темы |
Лекция |
Практ. |
СРСП |
СРС |
1. |
Тема 1. Значение конструирования в формировании личности ребенка |
2 |
2 |
5 |
5 |
2. |
Тема 2. Особенности конструктивной деятельности школьников |
2 |
2 |
5 |
5 |
3. |
Тема 3. Способы обучения конструированию |
2 |
2 |
5 |
5 |
4. |
Тема 4. Декоративно прикладное искусство разных народов и методика обучения |
3 |
3 |
5 |
5 |
5. |
Тема 5. Прикладное искусство казахов |
3 |
3 |
5 |
5 |
6. |
Тема 6. Казахский орнамент. |
3 |
3 |
5 |
5 |
7. |
Итого |
15 |
15 |
30 |
30 |
Тіл мәдениетінің сипаты
Хаттың түрлері
Астана қаласының Алматы аудандық соты - Оқу-танысу тәжірибесі
Жасырын тергеу әрекеттері
Коммуникативтік дағдылар түсінігін анықтау
Өндірістік практика бойынша Есеп (Информатика мамандығы)
Жамбыл облысы прокуратурасында өндірістік тәжірибеден өту
Францияның Еуропалық Одаққа қатысты саясаты
Тарихи қосалқы пәндер дәрістер
Қазақ тілі синтаксисін қатысымдық-танымдық тұрғыдан оқытудың ғылыми- әдістемелік негіздері (ЖОО филолог мамандықтары үшін)