ОЖСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ ЖҰМЫСТАРДЫН МАЗМҰНЫ МЕН ТАҚРЫПТАРЫ

«Көркем еңбектің теориясы мен әдістемесі» курсы бойынша ОЖСӨЖ келесі формаларда өткізіледі: презентация, баяндама, пікір-сайыс, сабақ үзінділерін өткізу, интервью, жарнамалау, студенттердің шығармашылық жұмыстары. ОЖСӨЖ СӨЖ-дің логикалық жалғасы болып табылады, ОЖСӨЖ барысында студент орындаған жұмысын ұсынып, қорғауға мүмкіндікке ие болады.  

ОЖСӨЖ келесідей түрлерін бағалауда материалдың мазмұнын білуі, түсініктерінің логикасы, бір- бірін тыңдау қабілеті және де пікір-сайысқа қатысуы бағланады: презентация, пікір-сайыс, көзқарастарымен алмасу.

Тақырып

Тапсырманың мақсаты мен мазмұны

Әдебиеттер тізімі

Балл

Орындау мерзімі

Бақылау түрі

І рубеждік бақылауға

1.    

Жапстыру техникасы (квиллинг,коллаж)

Сабақтын мақсаты: Қағаз пластика түрлерімен таныстыру.

Әдістемелік нұсқау:Бүктеу және қырын сындыру.

Құралдарды қолданбай қағаз және қатырмақағаздан бұйымдар жасау: қағазды белгі салу, бүгү жолымен және қажет форматты алуды, иілген жерінен жырту,бөлшектерге бөлу . Қағаздың қатырмақағаздан айырмашылығы.Қатырмақағаз, желімнің қасиеттері. Бұйымдарды желімдеу түрлерімен таныстыру.Заттарды жасайтын зауыдтар мен фабрикалар туралы жалпы түсінік  (фильм, диафильм).

осн. 3, 6, 9, 10, 11. 

100

Квиллинг,коллаж жасау.

2.    

Мүсін. Ермексазбен жұмыс.

Сабақтын мақсаты: Мүсін пластикасынын  түрлерімен таныстыру.

Әдістемелік нұсқау:

Мүсіндеу, мүсіндеудің құралдары, мүсіндеудің түрлері. Рельеф (бедер): барельеф, горельеф. Бедерлеп мүсіндеу. Ермексаз, сазбалшықпен жүргізілетін сабақтардың ерекшеліктері мен әдістемелері.

Мүсін. Қазақстанның ежелгі мүсін ерекшеліктері. Осы заманғы мүсін. Шағын көлемді мүсін. Ұзақ пластика. Көлем, форма, пропорция, пластика. Бастауыш сыныптардағы мүсіндеудің әдістері. Сюжеттік мүсіндеу.

.

осн. 1, 3, 6, 7, 9, 10, 11. 

100

Кіші көлемді ойыншықтарды жасау.

3.    

Сәндік қолданбалы өнер. Қазақ ұлттық ою-өрнектері.

Сабақтын мақсаты: Сәндік-қолданбалы өнерімен ,ұлттық ою-өрнектерімен танысу.

Әдістемелік нұсқау: Қағазды бүктеу арқылы оюды геометриылық пішінде орындау.(Ромб,квадрат,алтыбұрыш, сегізбұрыш.)

осн. 2, 7, доп. 12, 13.

100

Ою-өрнек буклетін жасау.

ІІ рубеждік бақылауға

4.    

Матамен жұмыс. Кесте тігістері.

. Сабақтын мақсаты: Кесте түрлерімен танысу.

Әдістемелік нұсқау:

осн. 3, 8, 9, 12, доп. 1, 7, 8.

100

Ою-өрнек буклетін жасау.

5.    

Жіппен бейнелеу.

Сабақтын мақсаты: Жіппен бейнелеу түрлерімен танысу.

Әдістемелік нұсқау:Қатырма қағаз бетіне инемен немесе бізбен тесіктер тесіп,ине-жіпті сол тесіктерден өткізу арқылы өрнек шығаруға болады.

осн. 3, 8, 9, 12, доп. 1, 7, 8.

100

Жіппен бейнелеу композициясын орындау.

6.    

Тоқыма әліппесі.

Сабақтын мақсаты: Тоқыманың оң және теріс жағын тоқып үйрену.

Әдістемелік нұсқау:Суретте оң және теріс шалу арқылы тоқылған үлгі көрсетілген.Осы үлгі бойынша тоқы.

Студентерге тапсырма: Қарапайым өрнек тоқу.

осн. 3, 8, 9, доп. 1, 7, 8.

100

Қарапайым өрнек тоқу.


Ұқсас жұмыстар

Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әдістемесі
Музыкалық тәрбиенің тенденциялары
СӨЖ тапсырмаларына қойылатын талаптар
Заттарды алу есептері
Социология пәні мен қызметтері
Кредиттік оқу жүйесі
Психологиялық қызметтің дамуы
Тіл білімі тарихы пәні бойынша ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕН
МДҰ әдістемелік кабинет
Нақты социологиялық зерттеу бағдарламасы