Халықтық сәндік- қолданбалы өнер.

Сабақтын мақсаты:Қазақ халқының сәнді қолданбалы өнерімен танысу , сабақтарда білімдерін пайдалану.

Қыскаша мазмұны: Бастауыш мектептің еңбекке баулу сабақтарындағы қазақ халқының сәнді -қолданбалы өнеріндегі ою- өрнектердің мәні мен түрлері. Сәндік – қолданбалы өнердің теориялық негіздері. Қазақтың сәндік – қолданбалы өнердің түрлері: ағашты, сүйекті оюлау, соқпалау(чеканка), теріні бедерлеу, қыш бұйымдары, кілем және сырмақ тоқу, текемет басу, зергерлік бұйымдар, кестелесу және басқалар. Ою-өрнек салу. Ою-өрнектің типтері мен түрлері(геометриялық, өсімдік және зооморфтық, солярлы және астральды ою белгілері). Оюларды стильдеу, симметрия, ырғақ. Оюлардың орындау реті. Жазықтықты, кілемді, кеңістікті сәндік – безендірудің заңдылықтары (киіз үй, жиһаз, кілем, ыдыс).

Дизайындық білім. Дизайн негіздері. Дизайн іс әрекет тәсілі ретінде. Табиғат суретші және құрастырушы. Дизайндық білім жүйесіндегі халық мәдениеті. Дизайн туралы түсінік. Қазіргі техникалық эстетика. Дизайн іс–әрекет тәсілі ретінде. Дизайынның анықтамасы негізгі ережелері. Бастауыш мектептегі еңбекке баулу сабақтарындағы дизайнерлік ойлауды қалыптастыру.

Өзін-өзі бақылауға арналған сурақтар:

1.  Ою- өрнектердің орындалу тәсілдері және оқытып үйрету әдістері?

2. Мүсіннің қандай түрлерін білесіз, атап беріңіз.Қазақстан мүсіншілерінің көркем шығармаларын ерекшеліктеріне байланысты әңгімелеп берініз

3. Дизайн өнері не білесіздер, әңгімелеп беріңіз


Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың көркемдік талғамын дамытудың психологиялық ерекшеліктері
Сәндік-қолданбалы өнердің жеткіншектердің эстетикалық тәрбиесін жетілдірудегі мүмкіндіктері
Бастауыш мектеп оқушыларының көркемдік талғамын қалыптастырудағы дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнердің мәні мен маңызы
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазактың сәндік-қолданбалы өнері және ұлттық өрнектері туралы түсінік берудің маңызы
Дәстүрлі қазақ қоғамында дамыған киіз жасау өнері - киіз басу
Ұлттық өнер арқылы көркемдік талғамды қалыптастырудың мазмұны
Сәндік қолданбалы өнер бұйымдары
Жас маманға ұлттық тәрбие берудің негізгі бағыт-бағдары
Әйелдер ұлттық көйлегін әзірлеу технологиясы және окыту әдістемесі
Киімнің негізгі міндеттері