15. ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАРҒА ОРЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСКАУЛАР

№1 тақырып:Көркем еңбек оқыту педагогика ғылымының саласы.

Сабақтын мақсаты:Еңбекке үйретудін оқыту әдістемесімен танысу,  басқа ғылымдармен байланысын анықтау. Еңбекке үйрету пәнінің өзіндік ерекшеліктерімен танысу.

Қыскаша мазмұны:Еңбекке үйретуді оқыту әдістемесі педагогика гылымының саласы оның зерттеу объектісі, пәні, міндеттері мен әдістері.Еңбекке үйретуді оқыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы.

Бастауыш сыныптағы еңбекке үйрету оқу пәні және оны оқытуды үйымдастыру. Еңбекке үйретудің мақсаты мен міндеттерінің жалпы сипаттамасы ( білім беру, дамыту, тәрбиелеу).

Студентерге тапсырма:Реферат жазу.

№2 тақырып: Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың теориялық негіздері.

Сабақтын мақсаты:Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың  мақсаты мен міндеттерінің жалпы сипаттамасын. Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың  мазмұнын. Бастауыш мектепте еңбекке баулудан білім берудің мемлекеттік стандартымен танысу.

Қыскаша мазмұны:

Еңбекке баулудан берілген білім, білік, дағдыларға әрбір оқу жылының соңындағы бағдарламалық талаптарды зерттеу. Бақылау түрлері және еңбекке баулуды оқыту нәтижелерін диагностикалау

Студентерге тапсырма:Реферат жазу.

№3 тақырып: Материалдың, іс әрекетің және бұйымдарды дайындаудың техникасы мен сипаттама.

Сабақтын мақсаты:Материалдар жөнінде мағлұматтарды білу,сабақтарда білімдерді пайдалану.

Қыскаша мазмұны:

Материалдар жөнінде мағлұматтар:

-қағазбен қатырмақағаздың өндірілуі, түрлері менқолданылуы;

-маттатану табиғи, мал өнімдерінен өндірілетін, химиялық және аралас талшықтар;

- мүсіндеу

-металл туралы түсінік

-ағашты өндеудің тәсілдері мен жұмыс істеу жолдары.

Түрлі материалдармен еңбек іс- әрекеттерінің өзгешеліктері.

Қауіпсіздік техникасының ережелері.

Студентерге тапсырма:Аппликация. Коллаж жасау.

№4 тақырып: Халықтық сәндік- қолданбалы өнер.

Сабақтын мақсаты:Қазақ халқының сәнді қолданбалы өнерімен танысу , сабақтарда білімдерін пайдалану.

Қыскаша мазмұны:

Сәндік – қолданбалы өнердің теориялық негіздері. Қазақтың сәндік – қолданбалы өнердің түрлері: ағашты, сүйекті оюлау, соқпалау(чеканка), теріні бедерлеу, қыш бұйымдары, кілем және сырмақ тоқу, текемет басу, зергерлік бұйымдар, кестелесу және басқалар.

Ою-өрнек салу. Ою-өрнектің типтері мен түрлері(геометриялық, өсімдік және зооморфтық, солярлы және астральды ою белгілері). Оюларды стильдеу, симметрия, ырғақ. Оюлардың орындау реті. Жазықтыөты, кқлемді, кеңістікті сәндік – безендірудің заңдылықтары (киіз үй, жиһаз, кілем, ыдыс).

Басқа халықтардың ұлттық өнерімен таыстыру.

Мүсін. Қазақстанның ежелгі мүсін ерекшеліктері. Осы заманғы мүсін. Шағын көлемді мүсін. Ұзақ пластика. Көлем, форма, пропорция, пластика. Бастауыш сыныптардағы мүсіндеудің әдістері. Сюжеттік мүсіндеу.

Студентерге тапсырма:Ою-өрнек буклетін жасау.

№5 тақырып:Тұрмыстық еңбек.

Сабақтын мақсаты:Бастауыш мектепте тұрмыстық еңбектің мәні мен мазмұнын. Мектепте, үйде өзін–өзі қызмет ету, ата–аналарға көмек, сынып бөлмесін жинап, безендіру. Кәсіптік бағдар беру.

Қыскаша мазмұны:

Сабақ еңбекке үйрету оқу тәрбие барысын үйымдастырудың негізгі формасы. Қазіргі сабаққа талаптар. Еңбекке үйрету сабақтарының тақырыбы, құрылымы, өзіндігі (балалар ұжымын үйымдастыру, жаңа материалды түсіндірү (нұсқама), тәжірибелік жұмыс (жеке жұмыс), орындалған жұмысты талдау және бағалау).

Еңбекке үйретуде сыныптан тыс жұмыстардың міндеттері, мазмұны, үйымдастырылуы. Жұмыстың түрлері, олардың ерекшеліктері басқа пәндермен өзара байланысы.

Студентерге тапсырма:Қол тігістерін орындау.

№6 тақырып: Бастауыш сыныптардағы еңбекке баулу сабақтарын үйымдастыру технологиясы.

Сабақтын мақсаты:Сабақ беру әдістемесімен,сабақ өткізу формаларымен танысу.

Қыскаша мазмұны: Сабақ– еңбекке баулуды оқу тәрбие барысын үйымдастырудың негізгі формасы. Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар. Еңбекке баулу сабақтарының тақырыбы, құрылымы, өзіндігі (балалар ұжымын үйымдастыру, жаңа материалды түсіндірү (нұсқама), тәжірибелік жұмыс (жеке жұмыс), орындалған жұмысты талдау және бағалау). Оқушылардың практикалық әрекетін ұйымдастыру

Студентерге тапсырма:Сабақ жоспарларын жазу.


Ұқсас жұмыстар

Студенттердің өзіндік жұмыстары бойынша әдістемелік нұсқаулар
АНАЛИТИКАЛЫҚ ХИМИЯ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҒЫНЫҢ ОҚУ МАТЕРИАЛЫН ӘЗІРЛЕУ
Жазғы тапсырмалар
Тәжірибе жетекшілерінің міндеттері
Өлшеу құралдарын қосу схемасы
Бастауыш сынып оқушыларына ұлттық тәрбие берудің педагогикалық шарттары
Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында оқушылардың шығармашылық қызығушылығын қалыптастырудың дидактикалық негіздері
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДА МАШИНА ПАЙДАЛАНУ
Экология пәнінен барлық мамандықтың студенттерінің өздік жұмыстарына арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
Бастауыш сынып оқушылардың өзіндік оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері