Жұмыс бағдарламасы
1.Оқу бағдарламасының тәртібі
Атауы: «Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы»
Кредиттер саны:2
Өткізілетін орны: СМПИ №3 ғимарат, сабақ кестесі бойынша.
Оқытушы туралы мәлімет: Дукетаев Болатбек Асылбекұлы
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі кафедрасынын оқытушысы
Кафедрада болатын уақыт: 08.00-17.00 күнде
Оқу бағдарламасының тәртібі:
Курс |
Семестр |
Несие |
Дәріс |
Семинар |
СОӨЖ |
СӨЖ |
Барлығы |
Бақылау формасы |
2 |
4 |
2 |
6 |
6 |
8 |
70 |
90 |
Емтихан |
1.3 Пререквизит; осу курс бойынша педагогика тарихын, Қазақстан тарихын, педагогика және ОҚН білімдері
1.4 Постреквизит:
Қысқаша мағлұмат:«Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы» курсында:
-дене мәдениеті балалар мен жасөспірімдерді жан-жақты әсер ететін белсенді әдіс ретінде анық және толық түсінік беру.
- бастауыш сыныптағы оқушылардың физиологиялық және психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесінің тапсырмаларын анықтау және шешу жолдарын табу
- оқушыларды оқу бағдарламасына сай оқытудың технологиясы
Қурстың тақырыптық жоспары
1 |
Дене мәдениетінің даму тарихы |
2 |
1 |
3 |
|
2 |
Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде |
1 |
3 |
||
3 |
Физикалық сапа және қабілеттілік |
2 |
1 |
3 |
|
4 |
Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері |
2 |
1 |
3 |
|
5 |
Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері |
2 |
1 |
1 |
|
6 |
6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері |
2 |
1 |
3 |
|
7 |
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру |
1 |
1 |
3 |
|
8 |
Дене тәрбиесін жоспарлау |
1 |
1 |
2 |
|
9 |
Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету |
1 |
1 |
1 |
3 |
10 |
Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |
1 |
1 |
3 |
|
11 |
Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы |
2 |
1 |
2 |
|
12 |
Дене тәрбиесі сабағы |
2 |
1 |
3 |
|
13 |
Дәрігерлік бақылау |
2 |
1 |
1 |
|
14 |
Спортталған дене тәрбиесі |
2 |
1 |
3 |
|
15 |
1-4сыныпта оқыту әдістемесі |
2 |
1 |
3 |
|
Барлығы: |
15 |
15 |
15 |
45 |
Дәріс сабақтарының жоспары:
1-тақырып: «Дене мәдениетінің даму тарихы»
1.Алғашқы қауымдық кезең
2.Дене тәрбиесінің Антикалық жүйесі (б.з.Ү-ІҮғасыр)
3.Ежелгі Греция
4.Ежелгі Рим
5.Ежелгі Шығыс және Азия
6.Парсы (б.з.д.ҮІ-Үғасыр)
2-тақырып: «Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде»
1.Дене тәрбиесінің мақсаты
2.Оқу бағдарламалары мен Президенттік тестер, дене тәрбиесінің бірыңғай спорттық классификациямен балалар - жасөспірімдер спорттық мектептеріндегі бағдарламаларға сәйкес болжам нәтижесі
3-тақырып: «Физикалық сапа және қабілеттілік»
1.Күш.
2.Төзімділік
3. Ептілік
4.Икемдік
5.Жылдамдық
4-тақырып: «Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері»
1. Саналылық және белсенділік принципі
2.Көрнекілік принципі
3. Жүйелілік принципі
5-тақырып: «Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері»
1.Сауықтыру міндеті
2.Білім беру міндеті
3.Тәрбиелеу міндеті
6-тақырып: «6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері»
1.Белсенді қозғалысқа мінездеме
2.Әдістемелік-биологиялық ерекшеліктері
3.Психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
7-сабақ: «Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру»
1.Нормативтік құжаттар және Қазақстан Республикасында дене тәрбиесін ұйымдастыру
2.Дене тәрбиесін ұйымдастырудың формасы
8-сабақ: «Дене тәрбиесін жоспарлау»
1. Дене тәрбиесі сабағын жоспарлау
2.Үлгерімділікті қадағалау
3. Дәрігерлік бақылау
9-сабақ: «Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету»
1.Спорттық жабдықтар және
2. Қауіпсіздік техникасы
СОӨЖ тапсырмаларының кестесі
№ |
Тақырыбы |
Формасы |
Ұсынылатын әдебиеттер тізімі. |
Ұпай саны |
Өтілу мерзімі |
|
1 |
Дене мәдениетінің даму тарихы |
Реферат |
(4) |
5 |
2 апта |
Реферат қорғау |
2 |
Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде |
Конспект |
(1,2) |
5 |
3 апта |
ауызша |
3 |
Физикалық сапа және қабілеттілік |
Конспект |
(1,2) |
5 |
3 апта |
ауызша |
4 |
Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері |
Таблица |
(1,2) |
5 |
4 апта |
ауызша |
5 |
6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері |
Реферат |
(1,6),(4) |
5 |
5 апта |
Реферат қорғау |
6 |
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру |
Таблица |
(1,2,3,5) |
5 |
5 апта |
ауызша |
7 |
Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету |
Конспект |
(3) |
5 |
6 апта |
ауызша |
8 |
Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |
Реферат |
(1,2,5) |
5 |
7 апта |
Реферат қорғау |
9 |
Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы |
Реферат |
(1,2) |
5 |
8 апта |
Реферат қорғау |
10 |
Дене тәрбиесі сабағы |
Реферат |
(1),(3) |
5 |
9 апта |
Реферат қорғау |
11 |
Дәрігерлік бақылау |
Реферат |
(1,2,6) |
5 |
10 апта |
Реферат қорғау |
12 |
1-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) |
5 |
11 апта |
Реферат қорғау |
13 |
2-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) (1,2,5) |
5 |
12 апта |
Реферат қорғау |
14 |
3-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) (1,2,5) |
5 |
13 апта |
Реферат қорғау |
15 |
4-ші сыныпта оқыту әдістемесі |
Реферат |
(1,3,6) (1,2,5) |
5 |
14 апта |
Реферат қорғау |
СӨЖ тапсырмаларының кестесі
Тақырыбы |
Формасы |
Ұсынылатын әдебиеттер тізімі. |
Ұпай саны |
Өтілу мерзімі |
Өтілу формасы |
|
1 |
Дене мәдениетінің даму тарихы.Дене тәрбие жүйесінің пайда болуы |
Реферат |
(4) |
5 |
2 апта |
Реферат қорғау |
2 |
Дене тәрбиесінің мақсаты |
конспект |
(1,2,5) (4) |
5 |
3 апта |
ауызша |
3 |
Физикалық сапаның сипаты |
Реферат |
(1,2) |
5 |
3 апта |
Реферат қорғау |
4 |
Дене тәрбиесінің әдістемелік принципі |
конспект |
(1,2) |
5 |
4 апта |
ауызша |
5 |
Дене тәрбиесінің тәрбиелік үрдісі |
конспект |
(1,2),(4) |
5 |
4 апта |
ауызша |
6 |
6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері |
Реферат |
(1,3),(4) |
5 |
5 апта |
Реферат қорғау |
7 |
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру |
конспект |
(1,3) |
5 |
6 апта |
ауызша |
8 |
Құрал-жабдықтар мен мүліктер |
конспект |
(2,3) |
5 |
7 апта |
ауызша |
9 |
Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |
Реферат |
(1,2,5) |
5 |
8 апта |
Реферат қорғау |
10 |
Қимыл-қозғалыс жаттығуларың кешені |
Реферат |
(1,3),(1) |
5 |
9 апта |
Реферат қорғау |
11 |
Сабақта үлгерімділікті есепке алу |
конспект |
(1),(3) |
5 |
10 апта |
ауызша |
12 |
Сабақта жарақаттанудың алдын алу |
конспект |
(1,2),(3) |
5 |
11 апта |
ауызша |
13 |
1-сыныптағы қимыл-қозғалыс жаттығулары |
Реферат |
(1,3,5) |
5 |
12 апта |
Реферат қорғау |
14 |
2-сыныптағы қозғалмалы ойындар |
Реферат |
(1),(5) |
5 |
13 апта |
Реферат қорғау |
15 |
3-сыныптағы қозғалмалы ойындар |
Реферат |
(1),(5) |
5 |
14 апта |
Реферат қорғау |
16 |
Мини-баскетболдың ойын ережесі |
Реферат |
(1),(5) |
5 |
15 апта |
Реферат қорғау |
Ұсынылатын әдебиеттер тізімі.
Негізгі әдебиеттер:
1.А.П. Матвеев, С.Б. Мельников « Методика физического воспитания с основами теории». М. Просвещеиие, 1991 г.
2.Ж.К. Холодов. В.С. Кузнецов « Теория физического воспитаиия и спорт». М. 2000 г.
3. Г.И. Погадаев «Настольная книга учителя физической культуры» М.2000г.
4. Б.Р. Голощанов « История физической культуры и спорта». М. 2001 г.
5. Е.М. Муравьев «Учсбно-воспитательный процесс в школе». М. 2000 г.
6. « Пормирование нагрузок в физическом воспитании школьников» ( Под ред. Любомирского. М. Педагогика 1989 г.
Қосымша әдебиеттер:
1. « Гимнастика с методикой преподавания». Учебное иособие для отдслений физического воспитания пед. училищ. ( Под ред. Павлова И.Б., В.М. Баршая М. Просвешение, 1985 г.
2. В.Г. Яковлев « Игры для детей». М., ФИС, 1975 г.
3. М.П. Бреев « Урок физической культуры в школе (технология)».Пособие для учителей. Новосибирск.. 2003 г.
4. Т.П. Богданов « Школьникам - здоровый образ жизни». М., ФИС, 1989 г.
5.« Детские народные подвижные игры» ( Сост. А.В.Кснеман, Т.И. Осокина
«Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы»
оқу пәні бойынша емтихан сұрақтары
- Дене тәрбиесі пәні және негізгі түсініктері.
- Балаларға арналған дене шынықтыру жаттығулары.
- Бастауыш мектептегі дене шынықтыру жаттығуларына арналған құрал-жабдықтары.
- Дене тәрбиесі теориясының әдістерін зерттеу.
- Балалардың белсенді демалысы: дене тәрбиесі мерекесі, денсаулық күні, үй тапсырмасы.
- Балалардың өздігінен қимылдау әрекеті.
- Кеңес дәуіріндегі дене тәрбиесінің қалыптасуы.
- Балалармен жеке жұмыс.
- Қыдыру және саяхат жасау (балалар туризмі).
- Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі.
- Қимыл-қозғалыс ойындары және дене шынықтыру жаттығулар.
- Балалардың қозғалыс әрекетін ұйымдастырудың негізгі формалары.
- Дене тәрбиесінің принциптері.
- Дене жаттығулары мен шынығу шараларының үйлесімділігі.
- Тәңертеңгі шынықтыру – сауықтыру жұмыстары.
- Бастауыш мектептегі балалар дене тәрбиесі пәні теориясы.
- Әр түрлі жастағы топтарда дене тәрбиесі сабағын жүргізу әдісінің ерекшеліктері.
- Дене тәрбиесі сабағының ортақтығы және күштілігі.
- П.Ф.Лезгафт – Ресейдегі дене тәрбиесі теориясының негізін салушы.
- Сабақ уақытында түсетін салмақты реттеу тәсілдері.
- Сабаққа оқушыларды ұйымдастыру әдісі.
- Бастауыш мектептегі балалар дене тәрбиесінің міндеттері.
- Гимнастика сабақтарын өткізу әдісі.
- Гимнастика: сапта тұру, жалпы дамыту жаттығулары, негізгі жаттығулар түрлері.
- Дене тәрбиесінің мәні және оған сипаттама.
- Бастауыш мектептегі баланы дене шынықтыру жаттығулары процесінде жеке тұлға ретінде қалыптастыру.
- Дене сапасын санамалау және сипаттама беру.
- Дене шынықтыру жаттығуларына сипаттама.
- Жүру, сапқа тұру, қайтадан сапқа тұру – түсінік беру.
- Қимыл-қозғалыс ойындарының тарихы.
- Бастапқы дене жыттығуларына сипаттама, бастапқы қалыптағы қимылдар, әр түрлі қимылдар.
- Жалпы дамыту жаттығуларына сипаттама.
- Жүргізу, қан айналым әрекеті ретінде оқыту әдісі.
- Бастапқы уақытша жылдамдық қозғалысына сипаттама.
- Лақтыру. Оқыту әдісі.
- 1 сыныптағы баланың дене тәрбиесі.
- Уақытша болатын қозғалысқа сипаттама (тақырыптар).
- Секіру, оқыту әдісі.
- 2 сыныптағы баланың дене тәрбиесі.
- Ритмикамен әуестену сипаттамасына - түсінік.
- Өрмелеп шығу, еңбектеп шығу, оқыту методикасы.
- 3 сыныптағы баланың дене тәрбиесі.
- Мінездеме. Ішкі және сыртқы күш.
- Тепе-теңдік жаттығулары, оқыту методикасы.
- 4 сыныптағы баланың дене тәрбиесі.
- Дене шынықтыру жаттығуларының классификациясы.
- Тәрбие процесіндегі қимыл-қозғалыс ойындарының рөлі.
- 5 сыныптағы баланың дене тәрбиесі.
- Бастауыш мектептегі балалар дене тәрбиесі бағдарламасына сипаттама.
- 6 сыныптағы баланың дене тәрбиесі.
- Баланың дамуындағы жас ерекшеліктері.
- Қимыл-қозғалыс ойындарын өткізу әдісі.
- Спорттық ойындарға түсінік беру.
- Туғаннан 6 жасқа дейінгі бала дамуындағы жас ерекшеліктері.
- Бастауыш мектептегі ересек балалардың футбол ойыны, оқыту әдісі.
- Бастауыш мектептегі балалар мекемелеріндегі дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары.
- Дене тәрбиесі процесі арқылы баланы тәрбиелеу және дамыту.
- Сапқа тұрғызу, түсінік беру, оқыту әдісі.
- Дене тәрбиесі сабағы – балаларды дене шынықтыру жаттығуларына үнемі үйретудің негізгі формасы.
- Жан-жақты тәрбилеу принциптері және дене тәрбиесі жүйесінің оқытылуы.
- Шаңғымен жүру, оқыту әдісі.
- Бала денсаулығын еспке ала отырып, жеке жұмыс.
- Әдіс-тәсілдері оқытуға сипаттама.
- Шанамен сырғану, оқыту әдісі.
- Функциональдық жағдай диагностикасы.
- Қозғалыс дағдыларын қалыптастыру және дене тәрбиесі.
- Коньки тебу, оқыту әдісі.
- Қозғалыс белсенділігі диагностикасы.
- Дене шынықтыру жаттығуларын оқыту кезеңдері.
- Суда жүзу, оқыту әдісі.
- Дене дайындығының диагностикасы.
- Дене тәрбиесі сабағын дәрігерлік – педагогикалық бақылау.
- Спорттық би, оқыту әдісі.
- Күн тәртібіндегі дене шынықтыру – сауықтыру жұмыстары.
- Бастауыш мектептегі дене тәрбиесі жұмыстарын жоспарлау.
- Балалардың дене дайындығын есепке ала отырып, жеке жұмыс жүргізу.
- Физкульт-минуттар, жүргізу әдісі.
- Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің жағдайын бағалау және қорытынды жасау.
- Балалардың қозғалыс белсенділігін есепке ала отырып, жеке жұмыс жүргізу.
- Таза ауадағы қимыл-қозғалыс ойындары және дене шынықтыру жаттығулары, оқыту әдісі.
- Жалпы дамыту жаттығуларын жүргізудің ерекшеліктері.
- Балабақшадағы шынығу, жүргізу әдісі.
- Мектеп жасына дейінгілердің дене жағдайының диагностикасы.
- Қысқы спорттық ойындар, жүргізу әдісі.
- Дене тәрбиесі сабақтарын өткізудегі техника қауіпсіздігі.
- Балалардың белсенді демалысын ұйымдастыру.
- СНГ, Қазақстан халықтарының балалар қимыл-қозғалыс ойындары.
- Дене тәрбиесі құралдарын қолдану.
- Балабақшада, дене тәрбиесі жұмысында бірыңғай форма.
- Бастауыш мектептегі балалар тәрбиесіндегі дене тәрбиесінің алатын орны және маңызы.
Scratch балалардың басқа бағдарламалау тілдері мен платформаларынан бірнеше жолмен ерекшеленеді, Соның ішінде шығармашылыққа назар аудару
Қордын даму кезеңдері мен қызметтері
Қазақстан Республикасындағы шағын және орта бизнесті мемлекеттік қолдау
Мәліметтер қоры көмегімен ақпаратты сақтау, іздеу, сұрыптау технологиясы
Алматы қаласындағы Mildom қонақ үйінің тұтынушыларға адалдық бағдарламасын жетілдіру шаралары
Атмосфералық қысымды өлшеу
Windows объектілері
Зақымдану ошағы
Аймақтық кәсіпкерлікті дамыту негіздері
Электрондық оқулықты пайдалану саласы