Тест № 1
1) Дене тәрбиенің Ежелгі Грецияда көркею уақыты:
А. б. д. V-VI ғ. ғ.
B. б. д. VI-V ғ. ғ.
C. б. з. д VI-VII ғ. ғ.
D. б. з. д. III-IV ғ. ғ.
2) «Күш пен жылдамдықтан жоғары тұратын - ақыл және байқампаздық»-деген кім?
A. Ксенофан
В. Платон
С. Гомер
D. Аристотель
3) Ксенофан қай ғасырдың философы?
A. б. з. д. III ғ.
B. б. з. д. IV ғ.
C. б. з. д. V ғ.
D. б.з.д. VI ғ.
4) Ежелгі Римның дене тәрбие жүйесі қай елдің жүйесіне ұқсас?
А. Ежелгі Греция
В. Венеция
С. Спарттықтар
D. Афиналықтар
5) «Легион» термині нені білдіреді?
А. жаттығу
В. қинау, күш келтіру
С. таңдап алу
D. басшылық ету
6) Римдік бозбалалар неше жастарынан әскер қатарына алынған?
A. 16-17
B. 15-16
C. 14-17
D. 17-20
7) Б. д. д. II ғасырда Шығыс Түркістанда пайда болып, біздің дәуірімізде Қазақстан жеріне қоныстанған ғұндардың дене тәрбие жүйесі кімдердікіне ұқсас?
А. сақтар
В. қаңлылар
С. Римдікілерге
D. Афина
8) Кімдер билік жүргізген кезде әскери-дене тәрбиесі іске асырылды?
А. сақтар
В. гректер
С. ғұндар
D. монғолдар
9) Дене тәрбие рухани мәдениеттің өзара күресі қай елде өте ертеден басталды?
А. Ежелгі Рим
В. Ежелгі Греция
С. Түрік
D. Монғолия
10) Кімдер билік жүргізгенде «Ерлердің үйі» ойыны атты дене тәрбие жүйесі іске асырылды?
А. римдықтар
В. гректер
С. түріктер
D. монғолдар
11) Шахмат өнері кімнің билігі кезінде дамыды?
А. Томирис
В. Шыңғыс хан
С. Әмір Темір
D. Әбілқайыр
12) Апполон құдайдың қарамағымен өткен ойындар-
А. Пифиялық
В. Немиялық
С. Истмиялық
D. Олимпия
13) Тек қана атлетикалық ойындар ған емес, сонымен қатар поэттар мен философтар өнер көрсететін ойын жарыс:
А. Пифиялық
В. Немиялық
С. Истмиялық
D. Олимпия
14) Спартада қанша спартандықтар болған?
А. 1900
B. 9000
C. 500
D. 9990
15) Бала кезінен денені шынықтырумен айналысып, кейіннен тек қана әскери іспен айналысқандар-
А. афиндықтар
В. спартандықтар
С. монғолдар
D. қазақтар
Лингводидактикалық тестілеудің коммуникативтік бағыты
Лингводидактикалық тестілеудің теориялық мәселелері
Қазақ әдебиеті сабақтарында тесттерді қолдану жолдары
Бастауыш мектеп оқушыларының математикадан білімдерін тексеруде тест әдісін қолдану ерекшеліктері
Информатика пәні бойынша критерийлі-бағытталған тест тапсырмаларын жасау әдістері.
Тест формалары мен түрлері
МАТЕМАТИКАНЫ ТЕСТ ТӘСІЛІ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Заманауи оқу үдерісіндегі педагогикалық бақылау
Тест тапсырмаларын сынақтан өткізу
Қазақ тілі сабағында тест әдісін қолданудың мақсаттары мен міндеттері