Вопросы для самоконтроля

1.      Как сформулирована цель музыкального обучения?

2.      Кто сформулировал цель музыкального обучения?

3.      В какие разделы Э. Абдуллин объединял задачи музыкального воспитания?

4.      Соотнесите показанные в лекции задачи музыкального обучения к трем разделам задач Э. Абдуллина.

5.      Какие бывают принципы музыкального воспитания (три позиции)?

6.      Какие общедидактические принципы применяют на уроках музыки?

7.      Какие специфические принципы действуют на уроках музыки?

8.      Какие вы знаете концептуальные принципы?


Ұқсас жұмыстар

Орындаушы механизмдердің құрылымының принциптері
Орта мектеп оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмысын ұйымдастырудағы педагог-психологтың қызметі
Глюкометрге арналған сынақ жолақтары
Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдаудағы процесіне мектеп психологының әсері
E-LEARNING -ДЕ БІЛІМДІ БАҚЫЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ
Бастауыш мектеп оқушыларының математикадан білімдерін тексеруде тест әдісін қолдану ерекшеліктері
Фармацевтикалық қызметті ұйымдастыру негіздері. Дәрістер курсы
Көпдеңгейлі тапсырмаларды дайындаудың ерекшеліктері
Информатика пәні бойынша лекциялар жинағы
Баскетбол сабақтары туралы ғылыми-педагогикалық және техникалық көзқарас