2-ағымдық бағалау сұрақтары (8-15 апта бойынша)

1.             Информатика сабағында жергілікті және ауқымды желілерді қолдану.

2.            Информатика  курсы  бойынша  оқу  үрдісін жоспарлау және іске асыру. Оқу үрдісінін тақырыптық жоспары және сабақ жоспары. Сабақтың конспектісі және оның құрамы. Сабақтың  дидактикалық мақсаты және оның қорытынды нәтижесі. Информатика сабағының құрылымы, оған қойылатын талаптар.

3.            Оқыту әдістері мен ұйымдастыру формаларын ұйымдастыру. Оқытудың жеке тұлғаға бағытталған технологиясы. Оқу әрекетінің ұжымдық және жекеше түрлерінің үйлесуі. Оқушылардың сабақтағы өз бетіндік әрекеті. Информатика бойынша оқушылардың  сабақтан  тыс әрекетін ұйымдастыру.

4.            Оқыту нәтижесін  тексеру мен  бағалауды  ұйымдастыру. Оқу үрдісінде оқыту нәтижесін бағалау мен тексеру қызметтері (бақылаушы, диагностикалық және түзетуші, оқытушы, тәрбиелеуші және мотивациялық). Информатика сабағында білімді тексерудің түрлері (ағымдық, тақырыптық, қорытынды). Бағалау критерийлері (меңгеру деңгейі, білім мен біліктіліктің сапалық сипаттамалары). Оқушылардың дайындық деңгейін  тексеру мен бағалауда компьютерді қолдану. Білім беру стандарттарын енгізу шарттарында тексеру мен бағалаудың ерекшеліктері.

5.            Ақпараттың берілуі және ақпараттық процесстер мазмұндық сызығын  оқыту әдістемесі. Информатика курсында санау жүйесін және логика негіздерін оқыту.Алгоритмдік мазмұндық сызығын оқыту әдістемесі. Алгоритмдеу негіздерін оқыту әдістемесі. Негізгі алгоритмдік құрылымдарды оқыту әдістемесі. Көмекші алгоритм, алгоритм-функция, рекурсия.

6.                  Программалау тілдері және оларды мектеп информатика курсында қолдану мүмкіндіктері. Тізбектей бөлшектеу және жинақтау әдістерімен құрылымдық программалар жасау.

7.                  Компьютердің құрылысын оқытудың мазмұны мен әдістемесі, олардың қызметі, сипаттамалары, өзара әрекеттері және топтамасы. 

8.            Аппараттық қамтамасыз етудің арифметикалық және логикалық негіздері. Компьютер алгоритмді орындаушы ретінде. Есептеу техникасының  даму тарихы. ЭЕМ-нің даму кезеңдері. Компьютердің құрылысы және жұмыс істеу принциптері.

9.                  Компьютерде мәтіндік, сандық, графикалық және дыбыстық ақпараттарды беруді оқыту.

10.              Формальдау және  модельдеу мазмұндық сызығын оқыту әдістемесі. 

11.              Ақпараттық моделдеу кезеңдерінің реті. Компьютер көмегімен есептерді шешу және дайындау технологиясы. Электрондық кестені қолданып ақпараттық моделдеу.

12.              Программалық қамтамасыз етудің әр түрін меңгеру әдістемесі. Компьютермен жұмыс ітеу дағдысын қалыптастыру мен дамыту.

13.              Мәтіндік және графикалық ақпарттармен, электрондық кестемен және мәліметтер қорымен жұмыс істеу технологиясын оқыту. Компьютерлік технологияны оқыту әдістемесі.

14.              Жаңа программалық оқыту құралдарын меңгеру әдістемесі. Мектеп пәндерін оқытуда ақпараттық технология құралдарын пайдалану мүмкіндігі.

15.              Аралас сабақтарды өткізу әдістемесі.


Ұқсас жұмыстар

Математикадан есептер шығару практикумы
Педагогикалық эксперимент түрлері
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологиялар пәнінен оқу-әдістемелік кешен
Қаржылық аудиттің әдістемесі
Банктің бағалы қағаздармен операциялары
«Персоналды басқару» пәнінен оқу-әдістемелік кешені
Академиялық жазу және мәтін
Математикалық физика теңдеулері
Математикадан логикалық есептер жинағы
«Бастауыш мектепте информатиканы оқыту теориясы мен технологиясы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен