Бақылау сұрақтары

1.      Интерактивті оқыту әдістерінің тиімділігі

2.      Оқытудың интерактивті әдістері

3.      Оқытудың интерактивті әдістердің мақсаты

4.      Оқытудың интерактивті әдістерінің маңызы.

5.      Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері

6.      жаңаша ақпараттық  технологиялардың  тиімділігін түсіндіру.

7.      Жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту

8.      Сабақтың құрылымы мен типтері

9.      Интерактивтік оқыту технологиясы.

10.  Оқыту концепциясы мен технологиясы

11.  Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер.

12.  Интерактивті әдістердің мәндік ерекшелігі.

13.  Оқудың интерактивті әдістері үлгілері.

14.  Оқытудың сөздік әдістер.

15.  Оқытуда машықтық әдістер.

16.  Оқытудағы көрнекілік әдістері.

17.  Мектеп мұғалімінің инновациялық іс-әрекеті

18.  Қазақстандық жаңашыл педагогтардың  іс-тәжірибесі.

19.  Архимед Мыңбайұлы Ысқақовтың ұстаздық қызметі.

20.  Негізгі идеялары мен тәжірибелері

21.  Қ.М.Нұрғалиевтың негізгі идеялары мен педагогикалық тәжірибесі

22.  Қанипа Омарғалиқызы Бітібаева– Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі.

23.  Шалва Александрович Амонашвили- жаңашыл педагогтің қызметі.

24.  В.Ф.Шаталов тәжірибесі.

25.  С.Н.Лысенкова – Ресей педагогының әдістемесінің негізі

17.  Бақылау  сұрақтары:

1.      Педагогикалық үдеріске қатысты инновация қандай элементтерге байланысты анықталады?

2.      Педагогикалық жүйе дегеніміз не және ол жайлы білудің қандай қажеті бар?

3.      Педагогикалық іс-әрекеттегі инновациялылық қандай жағдайларды жүзеге асырумен анықталады?

4.      Педагогикалық инновацияларға нені жатқызуға болады?

5.      Педагогикалық жүйеге инновациялық түрлендірулер қандай бағыттар бойынша енгізіледі?

6.      Педагогикалық жүйелерге жаңалық енгізулер деңгейлерінің мәні  қалай сипатталады?

7.      Педагогикалық инновациялар қандай критерийлермен сипатталады?

8.      Педагогикалық теория инновациялылығы қандай бағыттармен анықталады?

9.      Ізгілік педагогикасы қалай анықталады?

10.  Оқу мекемелерінің инновациялылығы қалай сипатталады?

11.  Гимназияның оқу мекемесі ретіндегі ерекшеліктері қандай?

12.  Лицей оқу мекемесі ретінде қалай сипатталады? 

13.  Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері.

14.  Интерактив, оқытудың интерактивті әдістері дегеніміз.

15.  Интерактивті оқыту дегеніміз

16.  Оқытудың интерактивті әдістері

17.  Оқытудың интерактивті әдістердің мақсаты

18.  Оқытудың интерактивті әдістерінің маңызы.

19.  Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері

20.  жаңаша ақпараттық  технологиялардың  тиімділігін түсіндіру.

21.  Жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту

22.  Сабақтың құрылымы мен типтері

23.  Интерактивтік оқыту технологиясы.

24.  Оқыту концепциясы мен технологиясы

25.  Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер.

26.  Интерактивті әдістердің мәндік ерекшелігі.

27.  Оқудың интерактивті әдістері үлгілері.

28.  Оқытудың сөздік әдістер.

29.  Оқытуда машықтық әдістер.

30.  Оқытудағы көрнекілік әдістері.

31.  Мектеп мұғалімінің инновациялық іс-әрекеті

32.  Қазақстандық жаңашыл педагогтардың  іс-тәжірибесі.

33.  Архимед Мыңбайұлы Ысқақовтың ұстаздық қызметі.

34.  Негізгі идеялары мен тәжірибелері

35.  Қ.М.Нұрғалиевтың негізгі идеялары мен педагогикалық тәжірибесі

36.  Қанипа Омарғалиқызы Бітібаева– Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі.

37.  Шалва Александрович Амонашвили- жаңашыл педагогтің қызметі.

38.  В.Ф.Шаталов тәжірибесі.

39.  С.Н.Лысенкова – Ресей педагогының әдістемесінің негізі және т.б.


Ұқсас жұмыстар

Білім беруді ақпараттандыру қоғам дамуының факторы ретінде
Салық комитетті бөлімдерінің құрылымы
Бейнелеу өнерінің теориялық негіздері
Хромосома типтері
Бухгалтериядағы және қоймалардағы материалдар мен құндылығы төмен тез тозатын заттардың есебі. Тауарлы-материалдық запастарды есепке алуға арналған шоттар корреспонденциясы және құндылығы төмен тез тозатын заттар. Ластағыш заттардың айналуларын химиялық реакция типтері
Ботаника ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Сақтандыру пәнінен дәрістер тақырыбы
Спорттық жаттықтыру әдістері
Пәннің саясаты
Жертану пәнінен дәрістер кешені