Пәннің мазмұны және пәннің модульдік бөлінуі Модульдар бойынша пән мазмұны

Модуль атауы

Тақырып атауы

Мазмұны

Әдебиет

1

2

3

4

Модуль №1

Дәріс  №1 Бейімді-бағдарлы оқыту туралы түсінік

Кіріспе. 12жылдық білім – қазақстан мектебінің болашағы

1.      12 жылдық мектепте оқытудың ғылыми негізін ұйымдастыру 12 жылдық білім беру

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Дәріс  №2

Бейімді оқытудың мазмұны

Бейімді оқытуда жеке тұлғаның өзін -өзі анықтау жүйесі

Бейімді оқытудың проблемалары Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы

оқушылардың бейімді оқытудағы портфолиосы

 Бейімді оқытуды ұйымдастыру моделі .Бейімді оқытуды басқару мекемелері

Бейінді оқыту формалары

Дәріс  №3 Ауылдық жерлердегі ресурстық орталықтар .

Бейімді оқытуда оқушылардың өзін- -өзі анықтаудың педагогикалык жағдайы .

Дәріс  №4 К.Р. білім беру жүйесін модернизациялау  туралы.

Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан үшін ең негізгі басымдықтың бірі – білім.

  • 12жылдық білім беруде ұстаздың кәсіби  құзіреттілігі
  • модернизациялау  туралы түсінік беру

1.     

Дәріс  №5 Қазақтан Республикасындағы12 жылдық жалпы орта білім беру Тұжырымдама жобасы.

Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы туралы. Кәсіптік бағдар беру.

Модуль №2 12 жылдықта  жеке тұлғаға рухани- адамгершілік білім беру мәселелері.

Дәріс  №6  12 жылдық білім беру сатылары.Оқу жоспары.Оқу бағдарламалар оқулықтар жайында.

.

 Ата-аналардың 12 жылдық білімге көзғарастары, жеке тұлғаға рухани- адамгершілік тәрбие беру .

Дәріс  №7 12 жылдық білім беруге байланысты мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мәні

1.                  Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу объектісі ретінде қарастыру

2.                  Болашақ мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу құралы

3.                  Болашақ мұғалімнің өзін-өзі эстетикалық тұрғыда  тәрбиелеу

Дәріс  №8 12 жылдық білім беруде жоғары және Орта оқу орындарында оқу – тәрбие үрдісін  басқарудағы мұғалім шеберлігі.

.

1) Оқушылардың танымдық әрекетін басқарудағы оқушы шеберлігі.

2) Оқушылардың кәсіптік қызығушылығын тудыру және зейінін қолдау.

3) Таңдалған мамандыққа деген мотивацияны күшейту.

Модуль №3

Педагогикалық құзыреттілік

Дәріс  №9 12 жылдық білім беруге көшудегі мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігі туралы педагогтардың ой-пікірлері

1.Педагогикалық құзыреттілік туралы

2.Педагогикалық құзыреттілік туралы педагогтардың ой-пікірлері

.

Дәріс №10 Бағдарлы сыныптарда оқытылатын "бағдарлы" және "бағдарлы емес" пәндердің ара қатынасы туралы мәселе

Бағдар алды сыныптарда элективті курстарды өткізу.Жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауы.

Дәріс  №11

12 жылдық білім алуға көшуде  жалпы педагогикалық білік,білім,дағдыны қалыптастыру жүйесі

1.      Оқыту үрдісі туралы түсінік

2.      Білім,білі,дағды туралы педагогтардың пікірлері

3.      Тұлғалық-бағдарлық білім беру жүйесі,

Дәріс  №12 12 жылдық білім беруде тұлғаның алатын орны.

Тұлғааралық қарым қатынас

Тұлғалық-бағдарлық білім беру жүйесі,

Дәріс№13 Шетел мектептерінде бейімді оқытудың жағдайы

1.                  Шетел педагогтарының 12 жылдық білімге көзғарастары, олардың кәсіби дамуы АҚШ,Германия;Жапония,Корея  тәжірибелері.

2.                  Педагогикалық кадрларды .анықтау іріктеу және дамыту

Дәріс  №14 Оқушылардың бейімді оқытудағы портфолиосы. Мұғалім,оқытушы портфолиосы

1.                    Оқушыларға қойылатын талаптар

2.                    Мұғалімнің портфолиосы Мұғалімнің 12 жылдыққа байланысты білімін жетілдіру.

1.      Дәріс  №15 Бейімді оқытуды басқару мекемелері

2.      Бейімді оқытуды ұйымдастыру моделі


Ұқсас жұмыстар

Кредиттік оқыту технологиясындағы білім берудің оқу бағдарламалары және оқу жоспарлары
Кәсіптік шеберлік құрылымындағы педагогикалық қатынас
Өсімдіктер биотехнологиясының негізгі салалары
Машинажасау мамандығының білім алушыларына Машинажасау мамандығына кіріспе пәнінен студенттердің өзіндік жұмыстарын орындауға арналған әдістемелік нұсқаулар
Математика сабақтарында есеп шығаруға қызығушылығын дамытуда жеке оқушыға бағытталған оқыту технологияларын пайдалану әдістемесі
Оқушылардың информатикадан білім сапасын жетілдіру
Қазақстандағы білім берудің қазіргі тұжырымдамасы және оны дидактикалық тұрғыдан іске асыру
Модульдік оқыту тәсілін математикадан өз бетінше білім алу және оқып-үйрену сапасын жақсартуда пайдалану ерекшеліктері
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқыту практикумы
Деңгейлік саралап оқыту