КӘСІПТІК ҚЫЗМЕТТЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ЭЛЕКТРОТЕХНИКА КОЛЛЕДЖІ

«Бекітемін»

                                                                                             Электротехника колледж

                                                           Директоры

                                                                                        

                                                                                                   ______________   Баль Е.Р.        

«          »                      2013   ж

«КӘСІПТІК ҚЫЗМЕТТЕГЕ АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР»

пәні бойынша 

ОҚУ - ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

           

    Мамандық:   1203000  «Темір жол көлігінде тасымалдауды

ұйымдастыру және қозғалысты басқару»

Семей 2013 г.

БАҒДАРЛАМА БАСТАПҚЫ ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ БОЙЫНША ҚРБ МЕН ҒМ ОӘК 2006 Ж БЕКІТІЛГЕН ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІПТІК ЖАЛПЫҒА МІНДЕТТІ СТАНДАРТ НЕГІЗІНДЕ, КЕЛЕСІ МАМАНДЫҚТАР БОЙЫНША ӨНДЕЛДІ:

«Темір жол көлігінде тасымалдауды ұйымдастыру және қозғалысты басқару»

ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ТОЛЫҚТЫРУЛАР ЕНГІЗУМЕН

ӨҢДЕЛГЕН: ______________________________________________________

ОҚЫТУШЫ: Саньязова А.Б.

БАҒДАРЛАМА  ҒЫЛЫМИ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ МЕТОДИКАЛЫҚ

КОМИССИЯСЫ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛҒАН ЖӘНЕ ҚАБЫЛДАНҒАН

ХАТТАМА №1   от «10» қыркүйек 2013 жыл

Методикалық комиссияның меңгерушісі_________________ Позднякова Т.Ю.

КЕЛІСІЛГЕН:

Түсінік хат

            Бұл оку бағдарламасы Қазақстан бағдарламасының Мемлекеттік жалпыға бірдей стандартына сәйкес жасалған.

Бұл оқу бағдарламасы Компьютерлік технология негіздері пәнінің мазмұны мен дайындау деңгейіне және мемлекеттік талаптарды жүзеге асыруға негізделген және ол орташа кәсіптік білім беретін оқу орындарының жұмыс бағдарламаларын дайындаудың негізгі болып табылады


Жалпы колемі –16 сағат

Оның ішінде – теориялық сабақ – 8 сағ

-зертханалық – тәжірибелік сабақ – 8 сағ


Бұл оқу бағдарламасын жүзеге асыруда Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей стандартына сәйкес мамандықтар бойынша откізу қаралған

-          Бақылау жұмыстары – 2

-          зачеттер – 2

-          бақылау жұмыстары мен зачеттер пәнді оқытуға болінген қазына уақыты негізінен откізіледі, эмтихандар- аралық аттестацияға болінген мерзім ішінде

Резервтік уақыт пәнді оқытуға болінген сағаттардың жалпы санының 5-7 пайызын кұрайды.

Тақырыптар мен тараулардың тізімі оқыту үшін міндеттін болып саналады және азаюға қарай озгермеуі керек. Тақырыптар мен тараулар тізімі терендеу жағына және оқылатын тақырыптардың ұлғаюына қарай озгеруі мүмкін, компоненттердің кіргізілуіне байланысты.

Танымдық іскерлікті ұйымдастыру формасы ұсынылатын сынды болып келеді. Тарауларды окытудың сағат саны ұсынымдылық сынды болып келеді және пән бойынша білімнің мазмұнын сақтау кезінде озгеруі мүмкін.

Бұл оқу программасы информатика курсын оқытуды қарастырады. Информатиканың басқа техникалық пәндерден түптік озгешелігі сонда, оның оқыту пәні жеделдетілген шапшандықпен озгереді. Бүгінгі күні әлемде компьютер саны 500  млн. Ассуда және әрбір 3 жыл сайын екі есеге кобеюде. Сондықтан бұл техниканы нәтижелі пайдаға асыру үшін мамандардан жоғары білім деңгейі мен практикалық іскерлікті талап етеді.

Сонымен катар 1,5 жыл ішінде орташа бір рет аппараттық құралдардың негізгі техникалық параметрлері екі есеге артып, 3 жылда бір рет бағдарламамен камтамасыз ету буын жаңарып отырады, 5 жылда бір рет стандарттар базасы озгереді

Олай болса, басқа техникалық пәндерден информатиканың түпкілікті озгешелігі сонда, оның пәндік облысы оте жылдам озгереді.

Сондықтан оқыту-әдістемесінің жұмыс программасының мазмұнын жиі озгертуге тура келеді. Информатиканың негізгі міндеті мәнімен операцияларды автоматандыру мен тәсілдері енгізу жолдары арқылы жалпы адамзаттағы артық ақпараттар деп аталатын кризистік құбылыстарды жеңіп шығу.

Информатиканы бұл қалыптасқан жағдайларда оқыту үшін информатика курсы оку прграммасы мен арнайы пәндер және жалпытехникалық оқыту программалары арасында шещімді катынас болуы қажет.

«Компьютерлік технология негіздері» пәні оқу бағдарламасының такырыптық жоспары

Тараулар мен тақырыптардың атаулары

Сағаттар саны

Барлығы

Соның ішінде

Теориялық сабақ

Зертаханалық сабақ

1

2

3

4

№1 тарау.ОС Windows

1

ОС –тағы негізгі жұмыс принциптерін қайталау

2

2

2

ОС-ты баптаудың  негізгі принциптерін қайталау

2

2

№2 тарау Microsoft Word  мәтіндік процессоры

Құжаттарды фортаттаудың негізгі принциптерін қайталау

2

2

№3 тарау. СУБД Microsoft Access 2000

Мәліметтер базасынығ негізгі анықтамасы

2

2

№ 3 тарау. . Microsoft Excel  электрондық кесте

Microsoft Excel  электрондық кестелердің негізгі  жұмыс қағидаларын қайталау

4

2

2

№6 тарау. Компьтерлік жүйелер

2

Компьютерлік жүйелердің жұмыс қағидасын қайталау

2

Сынақ сабағы

2

2

Барлығы осы 1 семестр  бойынша:

16

8

8

Пән бағдарламасының мазмұны

   1 Бөлім ОС Windows

1.1. Тақырып. ОС –тағы негізгі жұмыс принциптерін қайталау

№ 1. Зертханалық жұмыс  Бағдарламада жұмысы. Өткізгіш, объектілерді кһшіру, атыг өзгеоту, жою және қкалпына кельтіру. Жұмыстық интерфейсті баптау.

1.2. Тақырып ОС-ты баптаудың  негізгі принциптерін қайталау

№ 2 Зертханалық жұмыс. Жұмыс үстелінің тақырыбын реттеу, клавиатура, жолсерік мантпуляторын реттеу. Басты менюге пайдалану бағдарламасын қосу, жүйелі дискілерді құру.

Тақырыпты оқып аяқтаған соң білім алушылар.

Білу керек:

-          ОС түсінігін; ОС-тағы жұмыс принциптерін; объектілерді құру, көшіру, атын өзгертуді, белгіленуін, құрылымын;

Істей алу керек:

-          ОС ты реттеуді;  объектілерді көшіру, жою, атын өзгертуді, ярлыктар құруды,интерфейсті реттеуді;

2 бөлім. Microsoft Word  мәтіндік процессоры.

2.1. Тақырып Құжаттарды формативтеудің негізгі принцйиптерін қайталау.

№ 3Зертханалық жұмыс. Құжаттарды құру және редактрлеу, үлгілерді құру және редактрлеу.

2.2. тақырып Кестелерді қосу және редактрлеу.

№ 4 Зертханалық жұмыс. Бастары күрделі кестелерді қосу және редактрлеу, тақырыптарды пайдалану, автоматты қолдану.

2.3. Тақырып. Объектілерді қосу және редактрлеу.

№ 5 Зертханалық жұмыс. Құжатқа символдарды, әріптерді графикалық объектілерді қосу, оларды мәтінге баптау.

Тақырыпты оқып аяқтаған соң білім алушылар.

Білу керек:

-          мәтіндік редактор құрылымын, мәтінді форматтауды, оюъектілермен жұмыс істеуді;

Істей алу керек:

-          мәтінді форматтауды және радактрлеуді, объектілерді қосуды, мәтінге объектілерді  реттеуді

3 Бөлім. Мәліметтер  базасы.

4.1. Мәліметтер базасының негізгі анықтамасы.

Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, шеттік сызық, мәліметтер базасын құрылымдау, мәліметтер базасын құру принциптері.

4.2. тақырып. Мәліметтер базасын құру, оның ішіндегі жұмыстың негізгі принциптері.

Түсініктер: тізімдер, кестелер, байланыс орнату, түзу және жанама байланыстар.

№ 14, 15 Зертханалық жұмыстар Электр аспаптарына қарапайым мәліметтер. Базасын құру, байланыстар орнату, есеп беруді жасау.

№ 16, 17 Зертханалық жұмыстар Микропроцессорлық техникағамәліметтер базасын  жасау, тура және жанама байланыстар орнату, есеп беруді жасау.

Тақырыпты оқып аяқтаған соң білім алушылар.

Білу керек:

-          түсініктерді: тізімдер, кестелер, түзу және жанама байланыстар;

-          мәліметтер базасын құрудың негізгі принциптері;

Істей алу керек:

-          мәліметтер базасында тізімдерді құруды; шеттіктерді қосуды және редактрлеуді; тура және жанама байланыстар орнатуды, есеп беруді жасау.

4 Бөлім Auto Cad –тың графикалық редакторы

6.1. тақырып. Графикалық редактордың құрылымы, суретті құру және модельдеу

Графикалық редактордың жалпы  құрылымын оқу, суретті құрудың, бағдарлаудың негізгі принциптері.

№ 21, 22 Зертханалық жұмыстар Координаталар жүйесін пайдаланып қарапайым электр сүлбасының сызбасын құру.

6.2. Тақырып. Объектілердің қасиеттері, кеңістіктегі бағыты.

Объектінің қасиетері, бағдары, бағыты түсініктерін енгізу, бағдары өзгерту принциптері, сызбаларды құру және сақтау.

№ 24, 25 Зертханалық жұмыстар Сызбаны жасау-МП құрылымы

6.3.Электр сұлбасын құру.

№ 26, 27, Зертханалық жұмыстар Қарапайым электр сұлбасын құру. Объектінің қасиетері мен бағдарын пайдаланып электр сұлбасының сызбасын құру.

Тақырыпты оқып аяқтаған соң білім алушылар.

Білу керек:

-          редактор құрылымын, редактордағы жұмыстың принциптерін,объекті қасиеттері туралы түсініктер, сызба бағдарын өзгертуді.

Істей алу керек:

-          координаталар жүйесін пайдаланып сызба жасауды, объектілер қасиеттерін пайдаланып оны редакциялауды, сызба бағдарын өзгертуді.

5 Бөлім Microsoft Excel электрондық кесте

3.1. Тақырып.  Microsoft Excel  электрондық кестелердің негізгі  жұмыс қағидаларын қайталау.

№ 6, 7 Зертханалық жұмыстар. Тізімдер жасау, тізімдерді редакциялау , қарапайым формулаларды пайдалану.

3.2. Тақырып. Функция түсінігі, фунуция түрлері, мәліметтер талдамасы

Абсалютті және салыстырмалы сілтемелер түсінігін енгізу, формулаға функцияларды қосу, жұмыс беттерін редакциялау.

№ 8, 9 Зертханалық жұмытарс. Абсалютті және салыстырмалы сілтемелерді формулада пайдалану, формулаға функцияларды қосу.

3.3 Тақырып Мәліметтерді жинау, іріктеу, суреттер мен диограммаларды қосу.

№ 10, 11 Зертханалық жұмыстар. Тізімдерді құру, диограммалрады қосу, тізімдерді рәсімдеу, мәлімттерді  іріктеу.

3.4. тақырып Ұяшықтарға қорғаныс орнату, беттер, беттердің параметрлерін белгілеу.

№ 12, 13 Зертханалық жұмыстар. Беттермен жұмыс, беттердің арасын байланыстыру, қорғаныс орнату, беттердің параметірін орнату.

Тақырыпты оқып аяқтаған соң білім алушылар.

Білу керек:

-          кесте редакторының құрылымын, ақпаратты енгізу мен редакциялау принциптерін, формула,  функция, диограмма,  объект түсінігін.

Істей алу керек:

-          кестелерді құру мен редактірлеу, формулалар негізу, функцияларды қосмуды, объектілер мен диограммаларды қосуды және баптауды.

6 бөлім. Компьютер тораптары.

5.1. Тақырып Компьютер тораптарындағы жұмыстың принциптерін қайталау.

№ 18 Зертханалық жұмыс Локальді жүйедегі жұмыс, ақпаратты оқу, көшіру, жіберу.

№ 19 Зертханалық жұмыс Интернетке қосылу: ақпаратты іздеу және көру. Іздеу жүйесі

№ 20 Зертханалық жұмыс WWW-де публикация : Web- сайт, Web- беттер.

Тақырыпты оқып аяқтаған соң білім алушылар.

Білу керек:

-          локальді, глобальді тораптарды, олардың құрылымын, тораптардағы жұмыстың негізгі принциптері.

Істей алу керек:

-          ақпараттарды алу, жіберу, WWW-де публикация : Web- сайт, Web- беттер үшін локальді және глобальді тораптарды пайдалану

4 Бақылау тапсырмалары.

        Бақылау жұмыстары осы пән бойынша бағдарлама материалын меңгеру деңгейін бағалау және анықтау мақсатымен жасалып, бақылау жұмысы, өздік жұмыс, тест және сынақ түрінде өткізіледі.


Әдебиеттер мен құралдары тізімі.

Негізгі әдебтиет:


Назаренкео ЕФ. Информационные технологии. Учебник. Астана: Фолиант. 2007. 312с

Абишова А.А. Информатика пәнінің оқу-әдістемелік жиынтығы. Семей. 2006.

Джерри Хоникатт Использование Internet, Издательский дом «Вильямс», 1998-272 с.:ил.

Алматы: ТОО «Издательство LEM», 2004 г.-216 с.

Ермеков Н.Т. Инфармационные технологии. Учебник. –Астана: Фолиант,2006-132 с.

Симонович С.В. информатика. Базовый курс. – СПб: Питер, 2000-640с.

Ермеков Н.Т. Элементы Информатики. Учебник – астана Фолиант, 2007 – 184с.

Ямпольский А.С. Основы автоматики и ЭВТ. М.: Энергоиздат, 1989.


Ұқсас жұмыстар

Геоақпараттық өнім түрлері мен ерекшеліктері
Педагогикалық техника педагогикалық шеберлігінің элементі
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану – кәсіптік білім мамандығы студенттерінің кәсіби құзырлылығын қалыптастырудың маңызды элементі
Студенттердің кәсіптік құзырлықтарын қалыптастырудағы педагогикалық шарттар
Информатиканың программалық құралдары. Мектептік ДЭЕМ үшін негізгі программалау тілдері
Тәуекел мәні, функциялары және жіктелуі
Қонақжайлылық индустриясындағы ақпараттық технологиялар
12 жылдық білім беруге көшу жағдайында мектеп мұғалімдерінің біліктілігін арттырудың кейбір қырлары
Болашақ мұғалімдердің коммуникативтік құзырлығын кәсіби даярлау үдерісінде қалыптастыру
Туризм негіздері - педагогикалық бағыт