Мектеп жасына дейінгі бала психологиясының ғылыми теориялық негіздері

Балалардың міндеті мектеп алды даярлау тұжырымдамасында бүкіл тәрбие жұмысының мақсаты, міндеттерін қайта қарастырып, оны түбегейлі жақсаруды талап етуде. Өркениетті демократиялық қоғамның объективтік қажеттілігінен туындайтын, қазіргі өндірістің, ғылыми-техникалық прогрестің одан әрі дамуы, нарықтық экономика жағдайында жеке адамның еңбек тәрбиесін жетілдіруде маңызды мәселелердің біріне айналдырып отыр. Бұл мектепалды жастағы балаларды еңбекке дайындаудың тиімді жолдарын ісдестіру қажеттігін туындатты.

1.     Өскелен ұрпақты еңбекке баулуды болашағыны меңзеп жүргізу бүгінгі күннін бірден-бір қажетті, кезек күттірмес мәселесі екендігін байқатады. Қазіргі кезеңде біздің елімізде еңбек тек ересек адамдардың ғана меншілігіне тиіп, балаларды тәрбиелеудегі маңызды төмендеп кеткені белгілі.Бұл баланың санасында еңбекке деген немқұрайлық көзқарас тудырып, еңбекке икемсіздігін, төзімсіздігін байқатуда.Дегенмен, мектепке дейінгі бала еңбектене ала ма деген сұрақ кез-келген ата-ананы, дейінгі балаларды еңбекке балудың өзекті мәселелері баспа беттерінде өте сирек кездесетіндігінен де болар.Бірақ аталған тенденция тек зерттелуді қажет етумен қатар, дер кезінде мән бермеу баланың жеке тұлға ретінде дамуына төндіреді.

         Мектепке дейінгі жастағы балалардың мектепке психологиялық даярлығын  Л.С.Выготский, Л.И.Божович, А.Н:Леоньев,  Д.В.Эльконин, Ж.Пиаже, З.В.Мануйленко, Н.И.Краекогорский, Х.Хекхаузен тәрізді кеңестік және шетелдік психологтар жас ерекшелік,мотивациялық және генетикалық себептерге бөлініп қарастырылған.

                  Мәтін бойынша тапсырмалар:

1. Мәтінді оқыңыз

2. Мәтін бойынша сұрақтар құрыңыз

3. Мәтінді жалғастырыңыз


Ұқсас жұмыстар

Даму психологиясы пәні мен міндеттері
Балалар психологиясының зерттеу әдістемесі
Даму психологиясының пәнінен дәрістер
«Даму психология» пәні бойынша студентке арналған оқу-әдістемелік кешен
Мектепке дейінгі психология пәні, мақсаты мен міндеттері
Балалар психологиясының дамуына қарым- қатынастың рөлі
ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Балалар психикасының даму сатылары
Математика пәнін оқыту арқылы бастауыш мектеп оқушыларын уақытты орынды пайдалануға үйрету жолдарын көрсету
Психикалық жас ерекшеліктеріне сәйкес жас кезеңдері