11. Студенттердің білімін бақылау сұрақтары
1 |
Орта мектепте әдебиеттің пән ретінде оқыту мәселелері. Оқушылардың қазақ әдебиеті пәнінен алатын білім аясының ұлттық құндылықтарға негізделіп басқа ғылым салаларымен байланысы |
2 |
Жаңа білімді меңгерту технологиясы |
3 |
Әдіс-тәсілдер, сұрақ-жауап әдісі, әңгімелесу, танымдық іздендіруші әдістер, проблемалық тапсырмалар құрастыру. |
4 |
.Сабақтың түрлері, дәстүрлі емес сабақтар/ баспасөз, сайыс, дуэт сабағы, конференция, саяхат, телесабақтар т.б./ |
5 |
Көркем шығарманы оқыту |
6 |
Көркем шығарманы жанрлық ерекшелігіне қарай байланысты оқыту. |
7 |
Мәнерлеп оқу мәселелері/ психологиялық, грамматикалық, логикалық кідірістер/. |
8 |
Пәнаралық байланыс |
9 |
Шығарма жаздыруға төселдірудің жолдары.
|
10 |
.Шағын эссе, сыр толғау жаздырту арқылы шыгармашылық жұмыстарға бағыттау |
11 |
Әдебиет теориясынан берілетін ұғымдарды меңгерту, мысалдар түзгізу. |
12 |
Көркем шығарманы терең талдаудың сатылары. |
13 |
Сыныптан тыс жұмыстар, олардың түрлері. |
14 |
Сыныптан тыс оқу сабақтары |
15 |
Модульдік оқыту жүйесінің ерекшелігі. |
Студенттердің өз бетімен жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Дуальды оқыту үдерісін жоспарлау
СӨЖ орындауға арналған әдістемелік нұсқау
“Педагогикалық шеберлік” пәніне типтік оқу жоспары
Психологияны оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал
Педагогикалық шеберлік атты арнаулы курс
«Молекулалық физика курсы бойынша электрондық қабықша
Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Cалық менеджменті»
Ғылыми іс- әрекет (ғылыми процесс ретінде) туралы ақпарат