11. Студенттердің білімін бақылау сұрақтары

1

Орта мектепте әдебиеттің пән ретінде оқыту мәселелері. Оқушылардың қазақ әдебиеті пәнінен алатын білім аясының ұлттық құндылықтарға негізделіп басқа ғылым салаларымен байланысы

2

Жаңа білімді меңгерту технологиясы

3

Әдіс-тәсілдер, сұрақ-жауап әдісі, әңгімелесу, танымдық іздендіруші әдістер, проблемалық тапсырмалар құрастыру.

4

.Сабақтың түрлері, дәстүрлі емес сабақтар/ баспасөз, сайыс, дуэт сабағы, конференция, саяхат, телесабақтар т.б./

5

Көркем шығарманы оқыту

6

Көркем шығарманы жанрлық ерекшелігіне қарай байланысты оқыту.

7

Мәнерлеп оқу мәселелері/ психологиялық, грамматикалық, логикалық кідірістер/.

8

Пәнаралық байланыс

9

Шығарма жаздыруға төселдірудің жолдары.

  

10

.Шағын эссе, сыр толғау жаздырту арқылы шыгармашылық жұмыстарға бағыттау

11

Әдебиет теориясынан берілетін ұғымдарды меңгерту, мысалдар түзгізу.

12

Көркем шығарманы терең талдаудың сатылары.

13

Сыныптан тыс жұмыстар, олардың түрлері.

14

Сыныптан тыс оқу сабақтары

15

Модульдік оқыту жүйесінің ерекшелігі.


Ұқсас жұмыстар

Студенттердің өз бетімен жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Дуальды оқыту үдерісін жоспарлау
“Педагогикалық шеберлік” пәніне типтік оқу жоспары
Психологияны оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал
Педагогикалық шеберлік атты арнаулы курс
«Молекулалық физика курсы бойынша электрондық қабықша
Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Cалық менеджменті»
Ғылыми іс- әрекет (ғылыми процесс ретінде) туралы ақпарат
ІШКІ АУРУЛАР ПӘНІНЕН ЕМДЕУ ІСІ МАМАНДЫҒЫ ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ