Мектепте қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің даму кезеңдері

 Қазақ әдебиеті пәніннің мектепте дербес пән ретінде оқытылып, оқу жоспарына енуі 1930 жылдан бастап есептеледі. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі Қазан төңкерісіне дейін де, кейінгі кезеңде де қиын да күрделі саяси -әлеуметтік қайшылықтармен бірге қалыптасып дамыды. Ресейге қосылу, оның мәдениетімен танысу, сол арқылы еуропалық, дүниежүзілік өркениеттен хабардар болу Қазақстанда ағартушылық идеяның дамып, жетілуіне тікелей әсер етті.

         Ресейдің алдыңғы қатарлы ағартушыларының идеясымен танысып білу, сан қырлы мәдениетін меңгеруге талпынған қазақ зиялылары да еуропалық, дүниежүзілік өркениеттен хабардар болып, әлемдік деңгейдегі ағартушылық идеядан тыс қалмады.

         Кезінде өнерге, білімге жетік елдермен табысуды армандаған ақын Сұлтанмахмұт Торайғыров:

         «Қазаққа ілгерілеу керек болса, бізге қайткен күнде де жетілген жұрттардың қатарына қосылып, білімін тез үйренуіміз керек»,деп жазып, оның жолын іздестіруге талпыныс жасағаны белгілі.


Ұқсас жұмыстар

Әдебиет сабағында қолданылатын әдіс - тәсілдер жүйесімен танысу
Әдебиетті оқыту әдістерінің топтары
Әдебиетті оқыту әдістемесі пән ретіндегі мақсаты
Әдебиет сабақтарында дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың түрлері мен әдістемесі
Абайдың қай тап ақыны екендігі
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазақ тілін оқыту әдістемесі жайында дәрістер
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің зерттелуі
Қазақ тілінің сарфы
Ғабит Мүсіреповтың өмір жолы