Әдебиетті оқытуда жаңа технологияларды пайдаланудың кейбір жолдары

 Қазіргі қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі ғылымының негізгі бағыттарының бірі бұрынғы қалыптасқан әдістемелік тәжірибелерімізді дұрыс пайдалана отырып, белгілі әдістерге бүгінгі заман сұранысына сай модификация жасай білу, шығармашылық тұрғыда жан-жақты жетілдіру болып табылады. Пән бойынша берілетін білім мазмұнының тиімді меңгеруі арқылы, оқушының өмірлік дағдысы мен іскерлігі өлшенеді, білімінің сапасы нәтижеге бағытталады, іскерлік қатынасты көтеру басты мақсат болып табылады.

         Гуманитарлық ғылым ретінде әдістеме ғылыми тәжірибелік дәстүрлер шеңберінде дамиды. Бұл жаңа мазмұнда идеялар, ұстанымдар мен әдістердің дамуына бөгет жасамайды, қайта әдістемелік тәжірибені толықтырып байыта түседі.

Бүгінгі заман сұранысы оқыту ісінде техзниканың кең қолданылуына байланысты жаңаша оқыту талабын туғызды. 60-жылдардан бастапбілімді «технологияландырудың» ғылыми атауы біртіндеп кеңейтіліп, «әдістер мен құралдар жиынтығы» терминіне айналды.


Ұқсас жұмыстар

Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің зерттелуі
Әдебиет сабағында көрнекіліктерді қолдануың тиімді жолдары
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Әдебиет сабақтарында көрнекілікті пайдалану жолдары
Әдебиетті оқыту әдістерінің топтары
ҚАНИПА БІТІБАЕВАНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАРЫ МЕН ТӘЖІРИБЕСІ
Қазақстан тарихын оқыту әдістері
Әдебиет сабағындағы көрнекілік құралдарының жалпы сипаттамасы
ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХИ КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Қ.Бітібаева техгологиясы бойынша көркем шығармаларды талдау