Оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту мәселелері

 Оқушылардың ауызекі сөйлеуі мен жазу мәениетіне үйренуі оқыту мен тәрбие жұмыстарының ең маңызды мәселесінің бірі болып саналады. Көркем туынды –сөз өнері болғандықтан ондағы әдемі, сұлу, кестелі, өрнекті сөздердің алуан түрлерінің қай-қайсысы болмасын оқушылардың ауызша, жазбаша тілін дамытудың қайнар көзі болып табылады. Көркем шығарманы оқу арқылы оқушы сөздің сиқырлы сырын, құдіретті күшін сезінеді. Д.Бабатайұлының

«Сөз жібек жіп, жыр кесте, Айшығы айқын көрінбес,

Өрнексіз тігіп баттаса»

Деген өлең жолдарында сөз құдіретін танып біліп, оның бар мүмкіндігін орнымен қолдану үшін ерекше талғампаздықпен ішкі үйлесімінің мәнін ашатындай, көрегендіктің қажеттігін ақын деп басып айтады.


Ұқсас жұмыстар

Тіл мәдениетінің мәселелері.
Орыстілді мектеп оқушыларының жазбаша сөйлеу тілін дамыту әдістемесі (5-6 – сынып)
Сауат ашу кезеңі - бала тілінің дамуы процесіндегі ең жауапты да күрделі кезең
Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту
ТІЛ ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазақ тілінде тіл дамыта оқытудың жалпы даму тарихы
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын дамыту және сөз мәдениетін қалыптастырудың жолдары
Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының ауызша тілін дамыту әдістемесі
Қазақ тілі сабағында оқушының сөздік қорын байыту жұмыстарының түрлеріне тоқталу және олардың тілді үйрену барысында алатын орнын анықтау