Курс бойынша емтихан сұрақтары:

 1.     Орта мектепте әдебиеттің пән ретінде оқыту мәселелері. Оқушылардың қазақ әдебиеті пәнінен алатын білім аясының ұлттық құндылықтарға негізделіп басқа ғылым салаларымен байланысы.

2.     Жаңа білімді меңгерту технологиясы.

3.     Әдіс-тәсілдер, сұрақ-жауап әдісі, әңгімелесу, танымдық іздендіруші әдістер, проблемалық тапсырмалар құрастыру.

4.     Сабақтың түрлері, дәстүрлі емес сабақтар/ баспасөз, сайыс, дуэт сабағы, конференция, саяхат, телесабақтар т.б./

5.     Көркем шығарманы жанрлық ерекшелігіне қарай байланысты оқыту.

6.     Драмалық шығармаларды оқыту барысында сценарий,
сценировка құрастыру.

7.     Мәнерлеп оқу мәселелері/ психологиялық, грамматикалық, логикалық кідірістер/.

8.     Пәнаралық байланыс.

9.     Оқытудың түрлері/ ұжымдық, даралап, саралап оқыту/.

10.                      Шығарма жаздыруға төселдірудің жолдары.

11.                      Шағын эссе, сыр толғау жаздырту арқылы шыгармашылық жұмыстарға бағыттау.

12.                      Көркем мәтінмен жұмыс.

13.                      Әдебиет теориясынан берілетін ұғымдарды меңгерту, мысалдар түзгізу.

14.                      Көркем шығарманы терең талдаудың сатылары.

15.                      Тіл дамыту жұмыстары: а) реферат қорғау, шыгарма жазу; ә) аннотация, тезис,     баяндама т.б. жазу дағдыларын игеру.

16.                      Сыныптан тыс жұмыстар, олардың түрлері

17.                      .Сыныптан тыс оқу сабақтары.

18.                      Оқушылардың оқырмандық қызығушылығын арттырудың жолдары.

19.                      Модульдік оқыту жүйесінің ерекшелігі.

20.                      Түсіндірмелі, проблемалы, репродуктивті, эвристикалық зерттеу әдістері.

21.                      Көркем шығарманы талдау.

22.                        Шығармаға жоспар жасау/ жай және күрделі жоспар/.

23.                      Абай өлеңдеріне әдеби талдау.

24.                      Абай өлеңдеріндегі жаңашылдық, Абайға дейінгі қазақ поэзиясында дәстүрлі болып қалыптасқан ұйқас, буын түрлері, мысалдар келтіру.

25.                      Хандық дәуірдегі әдсбиеттің өзіндік ерекшелігі: а) философиялық-дидактикалық толғаулар; ә) афористік толғаулар.

26.                      Әдсбиет пәні бойынша апталықтар өткізу.

27.                      Сөздік жұмыстарын жүргізу.

28.                        Оқушы білімін тексеру, бағалаудың жолдары.

29.                      Қайталау, қорытынды, жинақтау сабақтары.

30.                        Аударма шығармаларды оқыту мәселелері.


Ұқсас жұмыстар

Стоматология мамандығы бойынша интернатураның элективті пәндері
Оқыту нәтижесін тексеру мен бақылауды ұйымдастыру формалары және тексеру мен бақылаудың басқа да әдіс, тәсілдері
Алгебра, геометрия және логиканың таңдаулы мәселелері пәнінен емтихан сұрақтары
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі
Пәннің саясаты
Сессия қорытындысын автоматтандыру туралы
Геология пәнінің мақсаты мен міндеті.Гелогия пәнінің зерттеу әдістері мен зерттелу тарихы. ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
СӨЖ тапсырмаларын бағалау критерийлері
Бастауыш мектеп оқушыларының экономикалық тәрбиесі