Оқушылардың көркем шығарманы қабылдау процесіндегі жас ерекшелігі мәселесі.
Мектепте берілген әдеби білімнің жалпы бағыт-бағдары, шеңбері, оқу аймағы, оқушының жас ерекшелігіне, оқырмандық қабылдауына сәйкес белгіленетіні.
Оқушының көркем шығарманы қабылдауының психологиялық негіздері. Бұл туралы психологтар мен ғалымдар пікірлері.
Орта (V-ІХ), жоғары (Х-ХІ) сынып оқушыларының жас айырмашылығына, әдеби қабылдауына тән психологиялық ерекшеліктер.
Дарынды оқушылар. Олардың әдеби дамуының жас ерекшелігіне қатысты қалыптасқан психологиялық қағидаларға, ұгым-түсініктерге бағына бермейтіні. Дарынды оқушылармен жүргізілетін жүмыстың түрлері.
Көркем шығарманы оқытудың әдістемесі
Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның тұжырымдамасы
Көркем мәтінді оқытуда авторлардың өмірбаянын оқытудың маңыздылығы
Қазақ әдебиетінен оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары (5-6 сыныптар)
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Әдебиетті оқыту әдістерінің топтары
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ
Балаларға әңгіме айтып беру
Бастауыш сынып оқушыларында музыкаға эмоционалды жауаптылықты дамытудың теориялық негіздері
Қазақ әдебиеті сабағында көркем шығарманы оқытудың тиімді жолдары