Әдебиетті оқытуда базалық білім курсы мен тарихи-әдеби жоспарлау әдістері

 Сабақта өтілетін көркем шығарманы алдын-ала жоспарлаудың оқушының жүйелі әдеби-эстетикалық түсінігін қалыптастырудағы рөлі. Күнтізбелік, тақырыптық, сабақ жоспарларын жасау әдістемесі. Тақырыптық жэне сабақ жоспарларының құрылымы. Сабақ түрлері. Жаңа сабақ, қайталау, тексеру бекіту сабақтары. Дәстүрлі емес сабақтар: экскурсия, баспасөз, сайыс, дуэт, кітапханалық, мұражайда өтетін сабактар т.б. Мұғалімнің сабаққа әзірлігіне қойылатын талаптар.

Әдебиет оқулықтары мен оқу құралдары. Олардың педагогикалық-психологиялық, оқыту әдістемесі ғылымдарының соңғы жетістіктеріне сай жетілдіріліп, толықтырылып отыратыны. Окулыққа енгізілген шығармалардың оқушылардың жас ерекшелігіне, оқырмандық қызығушылығына сәйкестендірілуінің маңызы. Мектептік әдеби білім жүйесіндегі екі сатылы оқытуға байланысты екі типті оқулықтардың пайдаланылу себептері. Окулықтың мазмұны мен ғылыми аппараты. Оқулыққа комекші оқу құралдары мен әдістемелік нұскаулардың мұғалім кітапханасының, т.б. сериялы ғылыми-әдістемелік, ғылыми танымдық әдебиеттердің оқушыға әдеби білім берудегі пайдасы. 


Ұқсас жұмыстар

Әдебиетті оқыту әдістерінің топтары
ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХИ КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мектептегі әдебиет курсының мазмұны
Әдебиетті оқыту әдістемесі пән ретіндегі мақсаты
Әдебиет сабағында қолданылатын әдіс - тәсілдер жүйесімен танысу
Тарихты оқытудың зерттеу әдістері
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА ЖАЗУШЫ ӨМІРБАЯНЫН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
Қазақ әдебиеті жазушыларының шығармаларын меңгертудің тиімді жолдары
Қазақ әдебиеті сабағында қолданатын әдіс-тәсілдерінің жалпы сипаты