1.Оқу бағдарламасының тәртібі

Атауы:       «Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы»

Кредиттер саны:2

Өткізілетін орны: СМПИ №2 ғимарат, сабақ кестесі бойынша.

Оқытушы туралы мәлімет: Дукетаев Болатбек Асылбекұлы

Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі кафедрасынын оқытушысы

Кафедрада болатын уақыт: 08.00-17.00 күнде

Оқу бағдарламасының тәртібі:

Курс

Семестр

Несие

Дәріс

Семинар

СӨЖО

СӨЖ

Барлығы

Бақылау формасы

2

5

2

6

6

8

70

90

Емтихан

1.3 Пререквизит; осу курс бойынша педагогика тарихын, Қазақстан тарихын, педагогика және ОҚН білімдері

1.4 Постреквизит:

Қысқаша мағлұмат:«Бастауыш мектептегі дене тәрбие теориясы мен технологиясы» курсында:

-дене мәдениеті балалар мен жасөспірімдерді жан-жақты әсер ететін белсенді әдіс ретінде анық және толық түсінік беру.

- бастауыш сыныптағы оқушылардың физиологиялық және психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесінің тапсырмаларын анықтау және шешу жолдарын табу

- оқушыларды оқу бағдарламасына сай оқытудың технологиясы

Қурстың тақырыптық жоспары

1

Дене мәдениетінің даму тарихы

2

1

3

2

Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде

1

3

3

Физикалық сапа және қабілеттілік

2

1

3

4

Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері

2

1

3

5

Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері

2

1

1

6

6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері

2

1

3

7

Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру

1

1

3

8

Дене тәрбиесін жоспарлау

1

1

2

9

Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету

1

1

1

3

10

Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері

1

1

3

11

Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы

2

1

2

12

Дене тәрбиесі сабағы

2

1

3

13

Дәрігерлік бақылау

2

1

1

14

1-сыныпта оқыту әдістемесі

2

1

3

15

2-сыныпта оқыту әдістемесі

2

1

3

16

3-сыныпта оқыту әдістемесі

2

1

3

17

4-сыныпта оқыту әдістемесі

2

1

3

Барлығы:

15

15

15

45

Дәріс сабақтарының жоспары:

1-тақырып: «Дене мәдениетінің даму тарихы»

1.Алғашқы қауымдық кезең

2.Дене тәрбиесінің Антикалық жүйесі (б.з.Ү-ІҮғасыр)

3.Ежелгі Греция

4.Ежелгі Рим

5.Ежелгі Шығыс және Азия

6.Парсы (б.з.д.ҮІ-Үғасыр)

2-тақырып: «Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде»

1.Дене тәрбиесінің мақсаты

2.Оқу бағдарламалары мен Президенттік тестер, дене тәрбиесінің бірыңғай спорттық классификациямен балалар - жасөспірімдер спорттық мектептеріндегі бағдарламаларға сәйкес  болжам нәтижесі

3-тақырып: «Физикалық сапа және қабілеттілік»

1.Күш.

2.Төзімділік

3. Ептілік

4.Икемдік

5.Жылдамдық

4-тақырып: «Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері»

1. Саналылық және белсенділік принципі

2.Көрнекілік принципі

3. Жүйелілік принципі

5-тақырып: «Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері»

1.Сауықтыру міндеті

2.Білім беру міндеті

3.Тәрбиелеу міндеті

6-тақырып: «6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері»

1.Белсенді қозғалысқа мінездеме

2.Әдістемелік-биологиялық ерекшеліктері

3.Психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері

7-сабақ: «Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру»

1.Нормативтік құжаттар және Қазақстан Республикасында дене тәрбиесін ұйымдастыру

2.Дене тәрбиесін ұйымдастырудың формасы

8-сабақ: «Дене тәрбиесін жоспарлау»

1. Дене тәрбиесі сабағын жоспарлау

2.Үлгерімділікті қадағалау

3. Дәрігерлік бақылау

9-сабақ: «Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету»

1.Спорттық жабдықтар және

2. Қауіпсіздік техникасы

Практикалық сабақтың тақырыптары:

1-тақырып: Оқу-тәрбие процесінің әдістері

1.Оқу материалын меңгеру әдісі

2.Оқу-әрекетінің ұйымдастыру әдісі

2-тақырып: «Физикалық жаттығулардың ерекшеліктері

1.Гимнастика сабақтарын өткізу әдісі

2. Жеңілатлектика,оқыту әдісі

3.Шаңғы тебу

4.Қозғалмалы ойындар

5.Жүзу жаттығулары

6. Спорттық ойындар (баскетбол, футбол, хоккей)

3-тақырып: «Дене тәрбие сабағын жоспарлау»

1.Сабақтың типі

2.Сабақтың түрі

3.Сабақтың өткізу әдісі

4.Физикалық жүктемелерді реттеудің әдістемесі

5.Толық сабақ

6. Үй жұмысы

4-тақырып: «Дәрігерлік бақылау»

1.Медициналық зерттеу

2.Дәрігерлік қарау

3.Санитарлы-гигиеналық бақылау

4.Жарақаттардың алдын алу

5.Жарақаттар кезінде дәрігерге дейінгі көмек

5-тақырып: «1-сыныпта оқыту әдістемесі»

1.Гимнастика

2.Қимыл-қозғалыс жаттығулары

3.Тұру, отыру, құлау, еңкейу, тіреуіш

4. Үлкен және кіші доптармен жаттығулар

5.Акробатты жаттығулар

6.Шаңғы тебуге дайындық

7.Қозғалмалы және спорттық ойындар

6-тақырып. «2-сыныпта оқыту әдістемесі»

1.Гинастика

2.Жүгіру жаттығулар

3. Акробатика

4. Ккіші допты лақтыру әдісі

5. Шаңғы тебуге дайындық

6. Қозғалмалы және спорттық ойындар

7-тақырып. «3-сыныпта оқыту әдістемесі»

1.Гимнастика

2. Жеңілатлектика

3.Суға жүзу

4.Шаңғы тебу

5.Қозғалмалы ойындар

6. Спорттық ойындар (баскетбол, футбол, хоккей)

8-тақырып: «4-сыныпта оқыту әдістемесі»

1.Гимнастика

2. Шаңғы тебу

3. Суға жүзу

4. Жеңілатлектика

5. Қозғалмалы ойындар

6. Спорттық ойындар (баскетбол, футбол, хоккей)


Ұқсас жұмыстар

Дуальды оқыту туралы шарт
Кәсіптік практиканы ұйымдастыру мен өткізу қағидалары және практика базалары ретінде ұйымдарды айқындау қағидалары
Оқу практиканың бағдарламасы
Жоғары және арнайы орта оқу орындарындағы жастардың дене тәрбиесі
Тәжірибе жетекшілерінің міндеттері
Кәсіптік практиканы ұйымдастыру
ГЕОМЕТРИЯ САБАҒЫНДА GEOGEBRA ОРТАСЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Мәтін құрылымын түсіну - мәтін құрылымының ұйымдастырылуын түсіну
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы мақсаты мазмұны
Сабақты оқыту үрдісінде ақпараттық құзыреттілікті арттыру жолдарын көрсету