Бақылау сұрақтары

1.Информатика ғылым және орта мектептeгi оқу пәні ретiндегі маңызы қандай?

2.Информатиканы оқыту әдістемесінің педагогикамен псиxологиямен және информатика ғылымымен байланысы?

3.Информатиканы оқытудың мiндeттepiн ата?

4.Жалпы білім беретiн орта және кәcіптiк мектептердегi информатиканы оқытудың мақсаттары қандай?

5.Орта мектептегi информатика курсының мазмұнын сипатта.

Негізгі әдебиеттер:              [3, 4, 5, 14, 16] 

Қосымша әдебиеттер:       [24, 25, 26] 

2 - ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС

Тақырыбы:                         Информатиканың программалық құралдары. Мектептік

ДЭЕМ үшін негізгі программалау тілдеріне шолу.

Жеке тапсырмалар.

1-тапсырма. Мектептік ДЭЕМ-нің кең тараған операциялық жүйелерін қарастыру. Оларға салыстырмалы мінездеме беру.

2-тапсырма. Мектептегі Бейсик программалау тілі. Тіл қасиеттеріне мінездеме беру.

3-тапсырма. Мектептегі ОАТ (УАЯ). Тіл қасиеттеріне мінездеме беру.

4-тапсырма. Мектептегі Лого. Тіл қасиеттеріне мінездеме беру.

5-тапсырма. Мектептегі Паскаль. Тіл қасиеттеріне мінездеме беру. Турбо Паскаль ортасы қандай дидактикалық функциялар орындайды?

6-тапсырма. Мектептегі блок-схемалар. Әдістің жағымды және жағымсыз жақтарын қарау. Блок-схеманы құрудың мақсаты қандай?


Ұқсас жұмыстар

Білім беруді ақпараттандыру қоғам дамуының факторы ретінде
Салық комитетті бөлімдерінің құрылымы
Бейнелеу өнерінің теориялық негіздері
Хромосома типтері
Бухгалтериядағы және қоймалардағы материалдар мен құндылығы төмен тез тозатын заттардың есебі. Тауарлы-материалдық запастарды есепке алуға арналған шоттар корреспонденциясы және құндылығы төмен тез тозатын заттар. Ластағыш заттардың айналуларын химиялық реакция типтері
Ботаника ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Сақтандыру пәнінен дәрістер тақырыбы
Спорттық жаттықтыру әдістері
Пәннің саясаты
Жертану пәнінен дәрістер кешені