Бақылау сұрақтары
Бақылау сұрақтары
1. Информатика ғылымының жалпы бiлім берудегi қызметі
2. Мектептегі оқу жоспарындағы информатика курсының алатын орны.
3. Орта мектептегi информатика курсының мазмұны.
4. Mектептегі информатика курсының болашақтағы дамуы
Негізгі әдебиеттер: [2, 3, 4, 5, 6, 14, 16]
Қосымша әдебиеттер: [20, 28, 32]
14 - ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС.
Тақырыбы: Оқытудың ұйымдастырылған формаларының жүйесі.
Зертханалық жұмысқа дайындалғанда, таңдап алынған жеке тапсырма бойынша сөз сөйлеуді өңдеу.
Жеке тапсырмалар.
1-тапсырма. Неге оқытудың басында қостық жұмыс жиі қолданылады? Қостық жұмысты қолданатын ОҰФ-ке мысал келтіру. ЭЕМ-де қостық жұмыста оқушылардың ролін қалай өзгертуге болады?
2-тапсырма. Қандай себептен ЭЕМ-де жалғыз жұмыс істеп отырған оқушы, мұғалімнен көмек сұрамауы мүмкін? Жеке тапсырмаларды қолданатын ОҰФ-ке мысал келтіру.
3-тапсырма. Топтық құрамында жұмыс істеп әрбір оқушының активтілігін қалай қамтамасыз ету керек? Топтық жұмысты қолданатын ОҰФ-ке мысал келтіру.
4-тапсырма. Оқытуды басқару үшін педагогқа компьютер не береді? Қостық, топтық және жеке жұмысты қолданатын ОҰФ-ке мысал келтіру.
Білім беруді ақпараттандыру қоғам дамуының факторы ретінде
Салық комитетті бөлімдерінің құрылымы
Бейнелеу өнерінің теориялық негіздері
Хромосома типтері
Бухгалтериядағы және қоймалардағы материалдар мен құндылығы төмен тез тозатын заттардың есебі. Тауарлы-материалдық запастарды есепке алуға арналған шоттар корреспонденциясы және құндылығы төмен тез тозатын заттар. Ластағыш заттардың айналуларын химиялық реакция типтері
Ботаника ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Сақтандыру пәнінен дәрістер тақырыбы
Спорттық жаттықтыру әдістері
Пәннің саясаты
Жертану пәнінен дәрістер кешені