Сан жұмбақтар


Математика 2 сынып
Тақырыбы: Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау
Мақсаты:
1. Өткен сабақтағы білімдерін жетілдіру, әрі қарай дамыту.
2. Ертегі арқылы пәнге деген қызығушылығын арттыру, зейінін, логикалық ойын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Таза жазуға, жылдам ауызша есептеуге, жолдастыққа тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойландыру, салыстыру, ойын
Көрнекілігі: интерактивті тақта.
Түрі: Қайталау сабағы
Өту барысы:
Кезеңдері Сабақтың мазмұны
Ұйымдастыру кезеңі
- Амандасу. Оқушыларды сабаққа дайындау. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
- Көңіл - күйлерің қандай?
Үй тапсырмасын тексеру Үй тапсырмасын тақтада тексереміз.
27 + 46 = 71 --------- 51 - 16 =35
61 – 24 = 37 --------- 100 - 38 =62
43 + 38 = 71 --------- 29 + 71 =100
82 - 64 = 18 ---------- 65 – 27 = 38
Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау тақырыбындағы білімімізді жетілдіреміз.
- Енді балалар алдымызда қандай мейрам келе жатыр?
- Наурыз мейрамы қай күні болады?
- 22
- 22 саны неше таңбалы сан?
- Дұрыс айтасыңдар, екі таңбалы сан екен.
- Бізге бүгін Наурыз мейрамына қарсы Алдар Көсе қонаққа келіпті.
- Алдар Көсе қандай адам?
- Яғни біз Алдардың әкелген тапсырмаларын алданып қалмай, дұрыс есептеп, ойланып жауап беруіміз керек.
Сан жұмбақтар
Алдардың 1 тапсырмасы
Сендерді алдау үшін жұмбақ жасырғысы келеді, сондықтан мұқият болыңдар.
10 асықтың 3 – еуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (7)

Бір – бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім білді? (8)

Тез ойлан Жүздік Ондық Бірлік
Мына сандарды кестеге жазамыз. 9 жүздік, 5 ондық, 6 жүздік, 8 бірлік, 4 ондық.
Дәптермен жұмыс - Енді сендерді алдау үшін тағыда тапсырмасы бар.
Адасқан жақшалар
17 – (11 – 5) = 11
(75 + 4) – 30 = 49
80 – (13 – 5) = 72
(96 – 40 )– 6 = 50
(19 – 9 )+ 2 = 12
75 – (16 + 4) = 55

Оқулықпен жұмыс 188 беттегі 25 тапсырмаға назар аударамыз.
Бізге сөз есеп берілген.
Сергіту сәті
Деңгейлік тапсырма - Балалар Алдар Көсе деңгей бойынша да тапсырмалар дайындап алып келіпті. Алданып қалмай жауабын табайық.
І - деңгей
ІІ - деңгей Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?
ІІІ – деңгей: Бос орынға тиісті амалды қой
( 13... 6 )... = 28

Бекіту
Асық ойнау ойыны Алдар Көсенің дорбасында асықтар және олардың тапсырмалары бар екен.
1. Ұзындығы 5 см, ал ені 4 см тік төртбұрыштың периметрін тап.
2. Шаршы дегеніміз не?
3. 50 – ге 4 және 2 сандарының қосындысын қос.
4. Бірліктерін қосқанда 16, ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі таңбалы санның қосындысын тап.
5. Тал басында тізіліп,
50 алма тұр еді.
Жел соқты да үзіліп,
Түсті алманың 20 - сы.
Ізінше оның тағы да
Түсті және 5 алма.
Айтыңдаршы, балалар,
Тұр әлі ілініп,
Алманың нешеуі?

Үй тапсырмасы 189 бет №7тапсырма
Бағалау Алдар Көсе сендердің қалай жауап бергендеріңді қарап отырып, өз бағасын қойып отырды.
Қорытынды - Жарайсыңдар балалар, Алдар Көсенің әртүрлі тапсырмаларына алданбай дұрыс жауап бердіңдер.
Рахмет сендерге, білімдеріңе

Категория: KZ портал -- RU портал

Материалы на праздники
Новый год
День защитника Отечества
Новый год
Алғыс айту күні
8 марта
Праздник Наурыз
Күлкі күні
Ғарыш күні
Махаббат күні
День единства народов Казахстана
Праздник весны и труда
День победы
Соңғы қоңырау
Балалар күні
Рәміздер күні
Астана күні
Конституция күні
День знаний
Отбасы күні
Тіл мерекесі
Қарттар күні
Ұстаздар күні
Рухани келісім күні
Республика күні
Қаржыгерлер күні
День первого Президента Казахстана
День независимости Казахстана
Рамазан, Ораза айт
Құрбан айт



Ұқсас жұмыстар

Жұмбақ жанры
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ЖҰМБАҚТАРДЫҢ ЭТНОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫН ЗЕРТТЕУ
Жұмбақтың қазақ халқының тұрмыс-тіршілігіндегі алатын орны
Қазақ жұмбақтарының жанрлық және тақырыптық топтары
Қазақ тіліндегі жұмбақтардың этнолингвистикалық сипаты
Қазақ жұмбағының зерттелу тарихнамасы және жанрлық сипаты
Жұмбақтардың тақырыбы
Қазақ жұмбақтарының зерттелуі
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойын дамытуда мақал-мәтелдер мен жұмбақтарды пайдалану
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Ги де Мопассан Жалғыздық
Асан Қайғының қаласы
АСАН ҚАЙҒЫ - ДАЛА ДАНЫШПАНЫ
ИСАНЫ ТАНИ АЛДЫҚ ПА?
Қазақстан Республикасы, туризм, туристік нысандар