Ортақ тақырып
Қазақтілді емес сыныптардағы Қазақ тілі пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
3-сынып
Апталық жүктеме – 3 сағат, жылдық жүктеме – 104 сағат.
Қазақтілді емес сыныптардағы Қазақ тілі пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді.
Осы күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТЖ) Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына (оқыту қазақ тілінде емес) арналған Қазақ тілі пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасында белгіленген ұзақ мерзімді жоспар (ҰМЖ) негізінде оқу мақсаттарының әр тоқсанда қамтылу жолын белгілейді.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарды әзірлеу кезінде әр мұғалім өзі қолданатын оқулық пен оқу-әдістемелік кешенге сүйене отырып, ұзақ мерзімде белгіленген оқу мақсаттарын тақырып бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілейді.
Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 2-3 оқу мақсатын қамтыған дұрыс.
Мұғалім күнтізбелік-тақырыптық жоспарды оқушылардың тілдік ортасына, аймақтық, деңгейлік ерекшеліктеріне байланысты күрделендіріп немесе жеңілдетіп құруына болады. Ұсынылып отырған күнтізбелік-тақырыптық жоспар үлгі ретінде беріліп отыр.
№ рс
Ортақ тақырып
Оқу мақсаттары
Сағ саны
Күні
Тыңдалым
Айтылым
Оқылым
Жазылым
Тілдік нормалардың қолданысы
1-тоқсан
1
2
Жанды табиғат
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)
3.1.1.1 - анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау
3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырукесте толтырумазмұндау
3.1.4.1 - тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауыменоқиғалар ретін анықтау
3.2.1.1 - берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
3.2.2.1 - берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)
3.2.3.1 - белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру
3.2.4.1 - жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
3.2.5.1 - оқылғантыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша ..., менің көзқарасым бойынша ..., себебі ...) дәлелдеу
3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу рөлге бөліп оқу
3.3.2.1 - жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну
3.3.3.1 - мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату,
баяндау сипаттау мәтіндерін анықтау
3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постермәтін құрастыру
3.4.2.1 - оқығанаудиобейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу
3.4.5.1 - жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
3.4.5.2 - дауыссыз б-п, қ-ғ, к-г дыбыстары кездесетін сөздерді емлесін сақтап жазу
3.4.3.1 - өз бетінше жай сөйлемнің соңында қойылатын тыныс белгілерді қолдану
3.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атынсыныніс-қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызшажазбаша сөйлеу тілінде қолдану
3.5.1.2 - өз бетінше шағын мәтіннен көптік тәуелдіксептікжіктік жалғаулы сөздерді ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.4 - мұғалімнің қолдауымен жіктеу есімдіктерінің септелуін және септеулік шылауларды ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.5 - үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру
2-тоқсан
3
4
Уақыт
Сәулет өнері
3.1.1.1 - анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау
3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырукесте толтырумазмұндау
3.1.5.1 - тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау
3.2.1.1 - берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
3.2.2.1 - берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)
3.2.3.1 - белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру
3.2.6.1 - мұғалімнің қолдауыменайтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту
3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу рөлге бөліп оқу
3.3.4.1 - мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру
3.3.5.1 - сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу
3.4.2.1 - оқығанаудиобейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу
3.4.5.1 - жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
3.4.5.2 - дауыссыз б-п, қ-ғ, к-г дыбыстары кездесетін сөздердің емлесін сақтап жазу
3.4.3.1 - өз бетінше жай сөйлемнің соңында қойылатын тыныс белгілерді қолдану
3.4.4.1 - кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атынсынынсаныніс-қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.3 - мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.4 - мұғалімнің қолдауымен жіктеу есімдіктерінің септелуін және септеулік шылауларды ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.5 - үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру
3-тоқсан
5
6
Өнер
Атақты тұлғалар
3.1.1.1 - анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау
3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру кесте толтырумазмұндау
3.1.4.1 - тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді,мұғалімнің қолдауыменоқиғалар ретін анықтау
3.1.5.1 - тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау
3.2.1.1 - берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
3.2.3.1 - белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру
3.2.4.1 - жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
3.2.5.1 - оқылғантыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша ..., менің көзқарасым бойынша ..., себебі ...) дәлелдеу
3.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен және айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту
3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқурөлге бөліп оқу
3.3.3.1 - мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату,
баяндау сипаттау мәтіндерін анықтау
3.3.4.1 - мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақтысұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру
3.3.5.1 - сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу
3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постермәтін құрастыру
3.4.2.1 - оқығанаудиобейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу
3.4.4.1 - кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.4.5.1 - жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
3.5.1.2 - өз бетінше шағын мәтіннен көптік тәуелдіксептікжіктік жалғаулы сөздерді ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.4 - мұғалімнің қолдауымен жіктеу есімдіктерінің септелуін және септеулік шылауларды ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.5 - үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру
4-тоқсан
7
8
Су – тіршілік көзі
Демалу мәдениеті. Мерекелер
3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырукесте толтырумазмұндау
3.1.5.1 - тыңдаған фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны болжау
3.2.2.1 - берілген тірек сөздер негізінде сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап сөйлеу (3-4 сөйлем)
3.2.3.1 - белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу барысында мәліметті нақтылап сұрауқайталап сұраусұхбаттасының ойын толықтыру
3.2.4.1 - жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
3.2.5.1 - оқылғантыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша ..., менің көзқарасым бойынша ..., себебі ...) дәлелдеу
3.3.2.1 - жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну
3.3.3.1 - мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату,
баяндау сипаттау мәтіндерін анықтау
3.3.4.1 - мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру
3.3.5.1 - сөздіктер мен анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу және оны алу
3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постермәтін құрастыру
3.4.2.1 - оқығанаудиобейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу
3.4.4.1 - кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту
3.4.5.1 - жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу
3.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атынсыныніс-қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызшажазбаша сөйлеу тілінде қолдану
3.5.1.3 - мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.4 - мұғалімнің қолдауымен жіктеу есімдіктерінің септелуін және септеулік шылауларды ауызшажазбаша тілде қолдану
3.5.1.5 - үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру
Тұрғын үйге меншік құқығын тоқтатудың негіздері
«Ғылыми зерттеулердің методологиясы» пәнінен дәрістердің қысқаша курсы
Қобыланды батыр жырындағы батыр бейнесінің ерекшелігін сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестері
Жиынтық бағалау рәсімдері
Квант саны
М.ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ДАМУЫН КӨТЕРУ ЖОЛДАРЫ
Меншік және меншік құқығы
Азаматтардың меншік құқығы
Қалыптастырушы бағалау әдістемесін әзірлеу
Көпжақты дипломатия пәнінен дәрістер
Малдың өсіп-жетілуіне ортақ заңдылықтары
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Тақырып Эстафеталық жүгіруді түрлендіру
Тақырыптар Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Ынтымақтастық дағдыларын дамыту
Тақырып Шығыс халықтарының музыкалық дәстүрі
Қара жер мен көк аспан, Ортақ дала тауымыз
Тақырып Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы
Тақырып Тоқу өнері